Hoi verloskundige, Ik had laatst ook al een vraag ivm dat ik een bloeding had. Zondag is dat begonnen na het vrijen. Dinsdag had ik het weer en vanochtend weer. Is het dan misschien een wondje wat niet de tijd heeft om te helen? Of moet ik me zorgen maken? Het lijkt net alsof ik dan ongesteld ben. Ik hoop op een antwoord. Groetjes, Femke
Ik vergeet nog erbij te vermelden dat we deze maand voor het eerst pre seed gebruiken, dus volgens mij i het ook vochtig genoeg. Alleen vanochtend niet gebruikt. Groetjes Femke
Hoi Femke, het kan inderdaad een klein wondje zijn dat nog niet goed is geheeld. Op zich niets vreemds hoor, wel goed dat je glijmiddel gebruikt. Als het bloedverlies langer aanblijft (weken) dan moet je er maar eens mee naar de huisarts, wellicht is het dan iets anders. Maar meestal houdt het echt binnen een week op, als je maar even goed jezelf vochtig houdt tijdens de gemeenschap. Groetjes Brigitte
Dank je wel, het is nu ook weer minder hoor. Alleen vind ik het vreemd dat ik heb nu juist heb terwijl ik pre seed gebruik. Dan ben ik toch vochtig genoeg? Of kan het dan met een wondje alsnog gaan bloeden? Ik heb wel vaker een bloeding gehad, maar dat is al weer een hele tijd geleden. Ik heb een paar jaar geleden een uitstrijkje gehad, omdat ik een tussentijdse bloeding had, maar toen was de uitslag goed. De gyn heeft ook een keer een poliep gezien maar bij het volgende onderzoek was de poliep vanzelf weggegaan. Groetjes Femke