Ik heb even een vraagje, Ik heb namelijk sinds een aantal dagen heel erg last van een jeukende moedervlek.. nou weet ik niet wat ik moet doen op internet zie ik heel veel die zeggen ga naar de huisarts jeukende moedervlekken zijn nooit goed maar kan het niks met de zwangerschap te maken hebben?
Eerst naar de huisarts en mocht die twijfels hebben dan kun je doorgestuurd worden naar de dermatoloog. Ik zou voor de zekerheid even een afspraak maken. Al is het ter geruststelling.
ik had tijdens mn zwangerschap ook wel eens last van mn moedervlekken. ook dat ze wat groeiden. volgens mij is dat door hormonen. maar natuurlijk wel even naar laten kijken als ie blijft jeuken.
Ik zou voor de zekerheid even naar de huisarts gaan. Ik heb ook regelmatig last van jeuk maar dat is op heel mijn buik, dus niet perse een moedervlek dat jeukt.
Ik heb bij alle drie de zwangerschappen last van jeukende moedervlekken Ik krijg er ook standaard een paar bij haha! Bij mij betekende het dus niets. Ben er ook mee naar de huisarts geweest. Dit moet je bij twijfel natuurlijk gewoon altijd doen. Je kan het ook even navragen bij je vk. Misschien hoort ze het wel veel vaker!