Hoi dames, 8 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon. Maar nu het volgende. Ik val ontzettend af. Voordat ik zwanger werd ook al. Waarom en hoe? Ik heb geen idee. Ik woog al jaren 70 kilo. (1.80m) Toen ik zwanger werd nog maar 58 kilo. Einde van de zwangerschap woog ik ongeveer 87 kilo. Nu 8 maanden later zit ik weer op maar 62 kilo.... Ik had vorige week ongesteld moeten worden maar dat blijft ineens weg. ( ik kan niet zwanger zijn ) Ik heb daarbij wel een soort van menstruatie pijn al dagen. Pijn in onderbuik, rug en zij. Heb urine ingeleverd bij de HA. Ze dachten aan blaasontsteking maar dat is het niet. Er zit wel bloed in mijn urine. Ik weet niet wat ik hiermee moet!? Iemand enig idee of ervaring? Thanx
Mijn eerste gedachte was inderdaad ook je schildklierwaardes laten testen, suiker kan ook meespelen. Bij je HA vragen om een bloedbeeldbepaling.
Moet stiekem wel een een beetje lachen om je naam “speklapje” icm je topic over blijven afvallen Ik zou even naar de HA gaan en daar je verhaal uitleggen. Ik had hetzelfde na de geboorte van mijn zoon en toen de HA alles uitgesloten had, kwam hij tot de conclusie dat het “gewoon” kwam door het feit dat ik het best druk had met 2 kleine kinderen en dat dus effect had op mijn gewicht.... sinds ze allebei op school zitten komen er langzaam weer wat kg bij