Lockdown vermaak

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by sidmick, Jan 5, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lomo

Lomo Fanatiek lid

Jan 17, 2019
    1,182
    1,540
    113
    Female
    Dagje treinen? Met de trein ergens heen. Lekkers mee. Misschien even ergens kijken en dan weer terug met de trein?

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,955
    15,001
    113
    schaf ledstrips aan van een paar meter, zet die op flash en zet de foute cd of kinderdisco liedjes op.

Werkt hier als een tierelier!

Ik heb gewoon maar 3 meter led boven mn keukenkastjes van de action die ik op flash zet overigens. Ze zijn niet zo kieskeurig maar je hebt ze die op de muziek reageren. Zijn ook te krijgen met draaifitting (smart led light bulbs).

3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,023
    14,679
    113
    Female
    Mijn man is vanmiddag met de jongste twee naar bergen op zoom gereden. Lekker door het bos struinen.
    Bij Het Appeltje was de speeltuin open, bij het restaurant kon je drinken afhalen en je mocht op het terras zitten.:thumup:

4. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,825
    18,545
    113
    Female
    Wij wilden morgen gaan, maar ze geven niet al te best weer af:$ Ik vind het lastig, kunnen natuurlijk gewoon gaan en paraplu mee, maar ik word echt chagrijnig van een hele dag in de regen lopen en hebben de kinderwagen dan ook mee. Maar constant in en rondom huis hangen ben ik ook meer dan beu. :$

5. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,867
    5,139
    113
    Home
    Oh zo herkenbaar

de standaard film middagen, bakken, etc allemaal al meerdere keren gedaan
    Spelen met vriendjes doen ze hier genoeg maar door het weer en vroeg donker is dat ook niet altijd fijn
    Hier word er meer gegamed met name fortnite met vrienden
    Ik heb voor de middelste extra knutselspullen ingeslagen
    Laat ze elke dag wat lezen en bezig met school

Hier is de kinderboerderij open dus daar zijn we geweest maar dat is voor de oudste al minder leuk

ik wil nog graag naar het strand maar moet ook gewoon werken en ben dan laat thuis en moe

6. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

Sep 22, 2016
    2,992
    2,694
    113
    Female
    Duitsland? Bijv centro in oberhausen is overdekt; icm legoland en sea life.

7. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Met kinderen vanaf 6 nu niet handig, die moeten overal waar 2g geldt, dus alle winkels, horeca en attracties getest zijn tijdens de Duitse schoolvakanties.En ook overal een mondkapje op.

8. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

Nov 27, 2015
    1,694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Happy Stones of stenen van kei tof zoeken stimuleert hier het wandelen wel. En we beschilderen er ook. voor jongens geocaching???

Lientje13 likes this.
  9. Lientje13

Lientje13 Actief lid

Jul 13, 2017
    103
    43
    28
    Female
    Socialworker
    Zeeland
    doen wij ook veel! Heel leuk! Net nog naar het strand geweest om keien te zoeken die we weer kunnen beschilderen. Heerlijk bezig en daarna lekker in de natuur bezig zijn. Ik geniet ervan.

Share This Page