Dagje treinen? Met de trein ergens heen. Lekkers mee. Misschien even ergens kijken en dan weer terug met de trein?
schaf ledstrips aan van een paar meter, zet die op flash en zet de foute cd of kinderdisco liedjes op. Werkt hier als een tierelier! Ik heb gewoon maar 3 meter led boven mn keukenkastjes van de action die ik op flash zet overigens. Ze zijn niet zo kieskeurig maar je hebt ze die op de muziek reageren. Zijn ook te krijgen met draaifitting (smart led light bulbs).
Mijn man is vanmiddag met de jongste twee naar bergen op zoom gereden. Lekker door het bos struinen. Bij Het Appeltje was de speeltuin open, bij het restaurant kon je drinken afhalen en je mocht op het terras zitten.
Wij wilden morgen gaan, maar ze geven niet al te best weer af Ik vind het lastig, kunnen natuurlijk gewoon gaan en paraplu mee, maar ik word echt chagrijnig van een hele dag in de regen lopen en hebben de kinderwagen dan ook mee. Maar constant in en rondom huis hangen ben ik ook meer dan beu.
Oh zo herkenbaar de standaard film middagen, bakken, etc allemaal al meerdere keren gedaan Spelen met vriendjes doen ze hier genoeg maar door het weer en vroeg donker is dat ook niet altijd fijn Hier word er meer gegamed met name fortnite met vrienden Ik heb voor de middelste extra knutselspullen ingeslagen Laat ze elke dag wat lezen en bezig met school Hier is de kinderboerderij open dus daar zijn we geweest maar dat is voor de oudste al minder leuk ik wil nog graag naar het strand maar moet ook gewoon werken en ben dan laat thuis en moe
Met kinderen vanaf 6 nu niet handig, die moeten overal waar 2g geldt, dus alle winkels, horeca en attracties getest zijn tijdens de Duitse schoolvakanties.En ook overal een mondkapje op.
Happy Stones of stenen van kei tof zoeken stimuleert hier het wandelen wel. En we beschilderen er ook. voor jongens geocaching???
doen wij ook veel! Heel leuk! Net nog naar het strand geweest om keien te zoeken die we weer kunnen beschilderen. Heerlijk bezig en daarna lekker in de natuur bezig zijn. Ik geniet ervan.