mijn kids hebben nu z'n 150 boekjes in huis waaronder boekjes van de disneyclub, alle delen van Tip de muis, dribbel, en nog wat andere boekjes. disneyboekjes vind mijn dochter niet zo leuk en dus ben ik geen lid meer. ze is meer dol op boekjes van oa tip de muis maar die halen we altijd bij de action (lekker goedkoop) nu heb ik een bon van bruna en wil een leuk kinderboek halen. wie o wie heeft een leuke titel en eventueel een link.
Hoi Hier is jip en janneke favoriet, en we zijn sinds kort lid van de bieb genoeg keuze en elke week halen we weer nieuwe boeken, mijn dochter loopt dan langs al die kratten met boeken en ze kiest ze zelf uit ik vind het ideaal. groetjes
Jelle vind de boeken Karel erg leuk, ze zijn geschreven door Liesbet Slegers Ook Rupsje nooitgenoeg is leuk. Ik wil voor Jelle ook nog het boekje De mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft kopen, hij is helemaal into poep op het moment, hij heeft ontdekt dat hij op een potje kan poepen... Maar de bieb is ook een goed idee, ik haal elke week wel wat daar. En als ze een boekje echt leuk vinden, zet ik het op de lijst voor Sinterklaas.
de bieb is misschien niet z'n gek idee voor een middagje weg met de kids . is het nu niet de kinderboekenweek? of is die alweer voorbij. ga een dagje bieb inplanne. dat ik dat zelf niet heb bedacht
hey, Zo zie je maar weer hoe handig zo'n forum is. Veel plezier in de bieb!! en ja het is nog steeds kinderboekenweek volgens mij groetjes
Ik vind pop-up boeken altijd erg gaaf, alleen die moet je wel echt samen lezen omdat het nogal snel stuk kan gaan. Wij gaan op beren jacht in pop up is cool, en ook Giraf kan niet dansen, die pop ups zijn ZOOOOO mooi!!! (zie bol.com) veel plezier bij het uitzoeken
Kinderboekenweek duurt tot 16 oktober idd! Dus nu je slag slaan . In de boekhandel krijg je bij besteding van meer dan 10 euro nog een leuk boekje kado en veel bibliotheken hebben ook leuke activiteiten. Leuke boeken zijn er vele . Ik ben erg fan van de prentenboeken van Tjibbe Veltkamp. Kiki het eendje is leuk. Jip en Janneke inderdaad! Dikkie Dik. De boeken van Grote Beer en Kleine Beer (Waddell)....
Als boekenfreak vind ik dat deze klassiekers toch echt niet in je boekenkast mogen ontbreken: - Rupsje Nooitgenoeg - Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept - Monki (zonder tekst, prachtige tekeningen) - Wij gaan op berenjacht - Raad eens hoeveel ik van je hou - De mooiste vis van de zee (vanaf een jaar of 4) - Max en de maximonsters Zo kan ik nog wel even doorgaan...... Hier een uitgebreide boekenkast, met vooral prentenboeken.
-weltrusten kleine beer. -wij gaan op berejacht. -raad eens hoeveel ik van je hou(deze is echt zoooo lief) -kikker vind een vriend(alle boekjes van kikker zijn leuk) -rupsje nooitgenoeg. er zijn zoveel mooie prenteboeken..ik ben ook verslaafd
ze heeft nu een boekje gekozen van een spin. de spin die het te druk had van Erik Carle . de grotere versie. ze vind hem helemaal geweldig en wil elke pagina even voelen aan de bladzijde om het web te voelen. we hebben hem al tig keer gelezen maar ze blijft hem leuk vinden. ik lees links en zegt zij "spin heb geen antwoord, hij heeft het te druk met spinneweb bouwen" haha zo grappig. het boekje van de mol die wil weten wie op zijn hoofd gepoept heeft was uitverkocht maar leek me ook erg leuk. raad eens hoeveel ik van je hou hebben we ook al, die vind ze ook erg mooi en zegt zelf al "hou van je tot aan de maan mama" dat komt ook uit het boekje
@lovewinnie: hier is op het moment het kinderboekenweek prentenboek helemaal favoriet ik kan het zo 3x per dag voorlezen het heet "Stimmy of Oerwoud in de stad" Job had het voorgelezen op het kdv... alle kindjes waren superenthousiast! en daarna zelf meteen gekocht voor Anne We lezen het ongeveer elke dag (en hij kost wel 5e.. dus dan kun je nog een ander leuk boekje uitzoeken) en wij hebben bij de v&d laatst een boek van prinses lilifee gekocht dat viel hier ook enorm in de smaak
Die heeft Jelina ook, hij is echt super leuk! En dan misschien het boekje Hoera ik ga na groep 1. Die heb ik voor Jelina gekocht als ze na de kleuterklas gaat.