Loco bambino

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ZoWelkom84, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Die kleine boekjes van Electro met pen maken hier niet veel geluid, in de trein ofzo hoor je het al niet 2 stoelen verder, vliegtuig suist nog meer natuurlijk. Ik zou geen Vtech-liedjes-machine meenemen, maar zo’n pennetje kan in mijn ogen echt wel.

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Onze electro was alleen met een lampje. Wij hebben er door mijn vader juist speciaal een zoemertje in laten zetten, omdat we dat leuker vonden. Dus geen probleem met geluid als je een lampje hebt ;)

pietje1987 en owly vinden dit leuk.
  3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Dat is waar maar ik kijk naar onze uk en die kan (nog steeds ) niet lang ergens mee bezig zijn. Vraag me af of je dat piepje ook hoort.

Heb laatst een autotje gekocht op de rommelmark en dat maakte nauwelijks geluid dus ik dacht ideaal. Eenmaal thuis schreeuwt dat ding meer :roflmao:

4. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hier een dametje die ook wel met electro speelt vanaf 2 jaar. Ze snapt de opdrachten niet heel goed (sommige wel met begeleiding). Maar weet wel precies welke ze moet hebben. Meer een soort memory voor haar dus. En geluid valt inderdaad reuze mee

Vind hij tekenen ook leuk? Misschien een magnetisch tekenbord. Kan je ook zelf dingen opzetten en dat hij die moet raden (cijfers, letters, vormen, dieren etc)

ZoWelkom84 vindt dit leuk.
  5. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Als je in het vliegtuig iets wilt; wij hebben de Nijntje app gedownload op de tablet. Wel ff de betaalde versie(is een paar euro), want de reclames die erop kwamen vonden we niet geschikt voor kleine kinderen en we kwamen te vaak op het punt van per ongeluk downloaden ermee in de appstore.
    Deze app heeft ontzettend leuke spelletjes, in meerdere moeilijkheidsgraden en die ook in het spel moeilijker worden naarmate je verder komt(als je weer makkelijker wilt kun je het spelletje even opnieuw starten, dan begint ie weer vooraan). Voor onze dochter echt een hit.

6. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Hier was en is de loco Bambino wel een hit! Vanaf 2,5 jaar speelt mijn dochtertje hier regelmatig mee.

Electro vind ze ook geweldig!

De Nijntje app (betaalde versie) ik ook zeker een aanrader!
    Verder filmpjes (eventueel met kinderkoptelefoon) een zoekboek, kleuren, stickers plakken.

7. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Deze heb ik idd al voor mijn zoontje.. en dat gaat hem dus te makkelijk af.. vandaar dat ik dacht, waar kan ik hem nu mee entertainen haha!

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Loco bambino vond mijn dochter echt stom. Maar goed puzzelen vindt ze ook stom haha :p

Voor mijn zoontje is het stickerboek 'create your own zoo' erg leuk. Kan hij echt wel een poosje mee bezig zijn.
    Voor onze kinderen heb ik ter vermaak in de auto naar Frankrijk nu vingerpoppetjes (voor allebei 1), een mini flipperkastje en geurpennen liggen (allemaal van hema). Ik wil nog iets van een verrekijkertje/zaklamp/miniventilatortje oid erbij doen. En dan denk ik dat ze zich wel een tijdje vermaken.

Deel Deze Pagina