Hallo daar, ik zit zo te twijfelen! Mijn dochter zit nu vol in maat 92. Ik wil bij C&A een winterjas kopen online omdat er actie is. Ik twijfel over de maat. Vaak hoor je dat jassen wat ruimer vallen maar hoe is dat bij C&A? Ze moet er wel de hele winter mee doen en heb ook kleertjes in 98 voor de winter liggen al. 98 doen maar?
Zu ik wel doen ja... Meestal vallen ze hier exact goed.... Dus wij kopen eigenlijk altijd maatje groter. Want tja.. Hele winter
Dochter zit in 110/116 en heeft een winterjas mt 116, 110 was aan de kleine kant. Ik vind c&a goed vallen, maar zeker niet groot. Als ze nu in 92 zit dan zou ik voor 98 gaan, maar vind een te grote jas ook geen gezicht. Alleen loop je met een groeispurt de kans dat jas te klein is eind maart. Maar een jas die nu veel te groot is staat ook armoeig ook al past hij dan eind maart nog wel goed.
C&A kan heel gek vallen. we zijn een keer erheen geweest met ons jochie. De ene jas zat toen ik 104 prima, de andere in 116 krap. Wel een andere pasvorm, maar niet zo'n groot verschil. Als ik moet gokken, dan doe ik meestal een maatje groter.. Zeker omdat ze er de komende maand of 2 ook nog niet in hoeven..
Ja inderdaad, en ze hoeft 'm nu zeker nog niet aan Deepfreeze, wat je zegt. Neig toch naar 98 nu. Dank jullie!
Mijn dochter heeft nu bijna 116 aan. Heb een 122 gekocht zit nu wat ruim, maar ze groeit nog wel en er moet ook een dikkere trui onder kunnen. C&A jas? Bestel nu bij wehkamp.nl dit is hem ^
Leuk polletjepiek! Heb deze voor de oudste: http://s1.static.c-and-a.com/Shop/ProductImg/FRONT_zoom2x/104864_3.jpg en de jongste dezelfde in het blauw. Kon niet kiezen. Lekker voordelig klaar!
Die is ook leuk! Ik had mijn dochtertjes jas vorige week al in de winkel gekocht, was ie ook afgeprijsd -20%.
98 genomen. Die is goed. Ze vallen niet zo groot. Kwaliteit van deze ski jacks lijkt goed. Ben er erg blij mee!