2de verjaardag

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door loveofmine, 30 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveofmine

loveofmine Actief lid

2 feb 2015
    122
    3
    18
    Hallo,

Mijn zoontje wordt bijna 2. Nu was er vorig jaar veel gedoe rondom de verjaardag, dat wil ik dit jaar niet. Wil me daar niet druk om maken. Ook z'n er mensen zonder kinderen die ik nu niet verwacht. Ik vond dit zelf nog al vervelend en nu weet ik het niet zo goed. Wil dat hij n leuke dag heeft! Nu vroeg ik me af hoe groots vieren jullie het?
    Bij ons thuis was het vroeger erg druk, ook grotere gezinnen. Straks als hij wat ouder is kunnen we natuurlijk gewoon vriendjes uitnodigen.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wij vieren het heel klein. Hij is ook jarig in de winter dus het bezoek moet ook in de woonkamer passen.

Een kind van 2/3/4 heeft toch ook niks aan veel volk. Wij nodigen alleen de mensen uit die het dichtste bij hem staan.

3. loveofmine

loveofmine Actief lid

2 feb 2015
    122
    3
    18
    Nee dat is zo. Wil voor hem n leuke dag en als dat 10 man is, is dat ook goed☺️.
    Het komt vooral door afgelopen keer dat ik ineens er zo mee bezig ben.

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    We vieren de verjaardagen van de kinderen met directe familie (ouders, broer/zus en aanhang) en onze dierbaarste vrienden met hun kinderen. Als iedereen komt, ongeveer 35 personen (incl. kinderen).

Mijn eigen verjaardag en die van mijn man vieren we nu alleen nog maar met de directe familie.

Het gaat niet om de aantallen. Als jullie je kindje maar een superleuke verjaardag bezorgen!

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.106
    113
    Onze dochter is ook bijna twee en ik moet zeggen dat er bij ons wel aardig wat mensen komen. Maar bij haar eerste verjaardag was dit ook zo en is het ook prima gegaan.

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hier opas omas, knuffelooms en tantes met hun kids en onze 2 beste vriendinnen en brienden met hun kids, 20-30 personen vaak

Ik bepaal op uitnodiging de tijd, eindttijd doen we niet ivm gasten van 1-1,5 uur reisafstand. Zorg dan dat het bijv om 1500 start, en zorg voor broodjes en soep. Zodat ze niet met lege maag naar huis gaan.

Een leuk taart moment maken en dan is yet lekker spelen voor de kids en ouders die kletsen

7. loveofmine

loveofmine Actief lid

2 feb 2015
    122
    3
    18
    Dus best veel mensen zoals ik het lees, lees toch wel 20 à 30 mensen
    Vorig jaar waren er rond de 30, inmiddels zullen er minder komen. Sommige reacties zn verbroken en mensen die verjaardagen afschaffen. Iets wat ik moeilijk kan begrijpen.

8. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik heb 5 zussen en 2 broers die totaal. 18 kinderen hebben van 1992-2006 geboren, ik ga daar niet overal heen, enkel mijn 2 petekindjes en 2 nichtjes die ook hier oppassen. Als ik dat allemaal moet bijhouden etc... Kan okk niet overal vrij voor krijgen etc...

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home
    Wij doen ook wat het dichtste bij hun staan
    ook word mijn oudste mega druk van veel bezoek

10. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik weet natuurlijk niet wat er vorig jaar heeft plaats gevonden, dus je moet zelf kijken wat in jullie plaatje past nu.
    Maar wij hebben afgelopen zaterdag de verjaardag van ons zoontje gevierd en daar was zo'n 30 man denk ik. Maar de tuindeuren stonden open, dus wat visite binnen en wat buiten, kinderen liepen in en uit, het ging prima en zoontje had het erg naar z'n zin.
    We vierden het vanaf 15.00 en sommigen bleven nog eten, een mini bbq met wat patat, stokbrood en salade.
    Hier trouwens wel allemaal familie en ouders met vriendjes van ons zoontje. Wij nodigen niet onze eigen vrienden uit ofzo. We nodigen alleen mensen uit waar ons zoontje wat mee heeft.

11. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Precies, hier ook.

Deel Deze Pagina