partoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lyso, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    hoi, ikheb de newborn set van stokke, maar vind de textiel set zo duur. weet iemand eeen patroon oid zodat ik zelf iets kan (laten) fröbelen? heb een zelfgemaakte hoes erbij gekregen toen ik em kocht, maar daarbij zit niets tussen de gordels, en aangezien ik hem straks weer doorverkopen wil, ben ik dus op zoek naar een patroon die volledig rondom sluit. Ik hoop dat iemand helpen kan!
    groetjes!

2. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Kopen, natekenen en terugbrengen? Of met een centimeter naar de winkel, echt moeilijk is het patroon denk ik niet.

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Patroon heb ik ook gezocht maar niet kunnen vinden. Ik ga de originele kale hoes dus gebruiken om een reservehoes te na maken.
    Newbornset zit nog in de doos, binnenkort maar even gaan bestuderen.

4. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    hih das wel heel brutaal!! misschien ga ik tohc eens kijken hoe makkelijk het gordeltje er af kan, misschien dan ik er dan een simpele hoes omheen kan doen??

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik heb die nooit gebruikt! Wordt toch binnen know time smerig en heel veel extra's voegt het in mijn ogen niet toe!

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Smerig waarvan dan? Eer ze hapjes gaan krijgen zitten ze toch al (bijna) in de babyset? Althans ik ging er van uit dat ze met 6 maanden vaak al wel over waren :).

7. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Baby's maken niet alleen vlekken met vaste voeding hoor. Ze kunnen er op willekeurige momenten hele flessen uitgooien om over de vieze luiers de eerste tijd nog maar niet te beginnen ;)

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Begrijp het, dacht dat het wel mee zou vallen omdat ze er alleen als we eten en evt met koken in zal zitten. Gelukkig hebben we een wasmachine. Maar voordeel van de hoes lijkt me juist dat je hem in de was kan gooien. Ts geeft aan hem daarna te willen verkopen dus lijkt me wel fijn als het er nog een beetje netjes uitziet.
    Vind een hoes er overigens wel gezelliger uitzien :).

9. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Heb hier zelf patroon gemaakt met mijn moeder op basis van een die ik geleend had van vrienden, maar daar heb je echt een voorbeeld bij nodig. Het is namelijk best een lastige hoes. Op internet is hij niet te vinden.
    Ik weet niet waar je woont? Misschien kan ik je dan wel helpen met het patroon.

Ik vond de hoezen ook erg lelijk en duur.

10. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    gister heeft zoonlief inderdaad een deel van zijn voeding er uit gekieperd, en kon dus zowel de enige hoes die ik heb (een zelf maak, die niet alles bedekt), áls de orginele hoes in de was. Het is nogal een gedoe om de orginele er af te krijgen zeg! Daarbij is die licht van kleur, en inderdaad, aangezien ik hem echt knap wil houden, wil ik dus kijken of ik een goed afdekkende hoes kan maken...
    @Myself82 dat zou super zijn zeg! Ik woon in noordholland, omgeving Hoorn....

11. Puck1978

Puck1978 Actief lid

19 apr 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Misschien zo'n universele badstof hoes die in de maxi Cosi past aanpassen zodat gordeltjes er doorheen kunnen? Heb zelf wel de originele hoes en is niet een heel eenvoudig patroon vrees ik

Deel Deze Pagina