Hallo, Ik zit een beetje in dubio. Nu het zo koud is ben ik bang dat het té koud is om lekker te gaan wandelen met mn zoontje (bijna 1jaar) Nu was ik op zoek naar een skipakje voor in de kinderwagen maar die zijn nergens meer te vinden of pas leverbaar eind december. Nu had ik bedacht om de lodger bunker aan te schaffen. Heeft iemand ook ervaring met deze bunker in deze kou? Of maak ik me te druk? Ik heb wel een voetenzak van Bugaboo bij de wagen gekocht maar naar mijn idee is de lodger bunker warmer. Of heeft iemand andere ideeen?
ik heb een lodger bunker via mp,ben er echt super blij mee!!Echt handig,je kunt hem ook voor iets groter kinderjes gebruiken,ik vind het een aanrader!!
Het gaat mij niet echt om de prijs maar om de functionaliteit van zo'n voetenzak. Omdat ik ook al een gewone voetenzak heb. Is het echt warmer dan een gewone voetenzak of scheelt het bijna niks. Het lijkt wel dat het kindjes beschut zit in zo'n bunker maar is dat ook nog zo als het kindje 1 jaar is?
Ik gebruik nu met Lisa gewoon de voetenzak en als het hard waait ook de regen/windhoes. Lekkere winterjas aan en Lisa heeft het echt niet koud (en ze is nogal een koukleum)
colin vind zijn bunker heerlijk met dit weer als hij in de kinderwagen zit.. Stopt zelf zijn handjes eronder en kruipt er dieper in , ook met winterjas aan. Ik heb het eerlijk gezegd dus niet geprobeert met voetenzak, omadt hij het zo lekker vind. hmm hier heb je dus niet zoveel aan. tja als je voor goedkoop er aan kan komen. je kan hem altijd weer verkopen.
ik heb de voetenzak van bugaboo ook en ik denk dat dat warm genoeg is hoor. Ik denk niet dat een bunker zoveel meer warmte geeft. En naar mijn idee was die voetenzak al duur zat Een bunker kost nieuw ongeveer net zoveel als die bugaboo voetenzak.
Wij hebben er ook 1 maar puur omdat Esmay mee heeft gedaan aan een fotoshoot van Lodger en toen hebben we er 1 gehad... Wij gebruiken hem al een tijdje en ik heb het idee dat het wel wat warmer is, ze voelt namelijk toch altijd wat warmer dan wanneer ze uit de voetenzak komt... Het is ook best wel handig want is het wat warmer dan kan je er 1 stuk uit halen (bestaat uit 2 delen althans die van mij dan )
Ik vind hem ook handig. Luca is al weer 2 en past gewoon er nog in (hij is 92cm) dus dat is handig. Ik weet dat kinderen in sommige voetenzakken van de bunker niet passen. Wat ik ook handig vind is dat ik hem gewoon in de bakfiets kan gebruiken en in de buggy en in de wagen. Hij is er makkelijk Ook omdat de voorkant sluit met klitteband en Luca dan lekker zijn handjes zelf erin en eruit kan doen. Ik vind hem makkelijker dan een wandelwagen voetenzak
De voetenzak van de bugaboo is een lekkere warme voetenzak hoor. Ik heb ook een goedkope voetenzak voor in de buggy ik merk dat die veel dunner is dan die van de bugaboo. Mijn zoontje is een enorme koukleum (heeft ook weinig spekkies) Hij heeft ook kniekousen aan en met dit weer ene mailloot onder zijn spijkerbroek.
wij hebben ook een bunker (met de binnenvoering er bij) kan nou niet zeggen dat hij warmer is als een voetenzak. Maar wel gebruik ik ze beide, zeker met dit weer als we buiten gaan wandelen, ze heeft dan geen skipakje aan, gewone kleren muts sjaal en handschoenen, merk wel dat ze nu ze wat ouder is 13 mnd echt de armen buiten de zak wil hebben, waardoor je hem dus niet heel mooi boven afgesloten krijgt.
Dankjewel voor de reacties, ik heb vanmiddag de denimversie gehaald ( staat leuk bij mn denim bugaboo ) Zal morgen kijken hoe hij bevalt, Heb het idee of zit ie wat meer gesloten in deze voetenzak. Kan die van bugaboo altijd straks weer gebruiken als het wat minder koud is! Beetje variatie wordt een moeder ook blij van!