welke kleding valt smal voor een meisje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter van bijna 3 maanden is lang en smal. Heel mooi maar kleding kopen is nu al een ramp.. maat 62 is veelal veel te breed..

Welke merken vallen smal en lang voor een meisje??
    Ik kom op het moment niet verder dan Noppies, die broekjes zitten nog het beste..

2. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Petit bateau, prijzig maar valt wel mooi smal, ik zweer echt bij hun rompers, in de meeste anderen zwemt Emma in de breedte. Mijn schoonzus zweer trouwens bij c&a voor haar lange smalle dochter (maar die is inmiddels 9) nu vind ik de kleertjes daarvan meestal niet zo, maar de spijkerbroekjes die ik ervan heb zijn inderdaad lang en smal (nu is m'n meisje wel vrij smal maar heeft ze relatief korte beentjes, dus voor haar minder geschikt, ik wijk dan ook meestal uit naar hema, redelijk smal maar wat korter)

3. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik vind idd noppies smal, heb ook de rompers van petit bateau en spijkerbroekjes van vingino.
    Ik vond de hema altijd vrij wijd, maar volgens mij zijn ze smaller geworden, de shirtjes passen nu prima (maar ze zit nu in maat 86, dus niet meer in de babykleding, begreep van een vriendin dat ook de baby kleding smaller is geworden) en sommige strechrompers passen ook wel aardig, die van 5 in 1 pak niet aan beginnen, zijn veel te wijd.
    En verder krijgt mijn dochter bijna nooit een broek aan op haar vingino en noppies na maar trek ik haar meestal een rokje en een maillot aan. Maillots zijn meestal wel smal en rokjes koop ik gewoon een maatje kleiner of heb ik nog in de kast liggen, rokjes gaan nu van 68 tot 86, heb een uitgebreide garderobe voor mn meisje doordat ze zo smal is en vorig jaar in een spreidbroek zat, dus een maatje groter moest kopen om het over de broek heen te krijgen :D

4. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Qua shirtjes vind ik die van Mexx vaak ook smal vallen. Broekjes dan weer niet.

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn kinderen zijn allebei smal en ik ken het probleem dus.

De broekjes van little label passen mijn zoontje goed, merk is voor zowel jongens als meisjes.

Rompers idd petite bateau, maar ook bfc basics zijn heel mooi en een stuk goedkoper. Hema zijn veel te breed, ziet er niet uit.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    shirtjes van de hema gaat inderdaad wel, maar de broeken is een ramp, qua breedte heeft ze 56 maar dat zijn 7/8 broeken bij haar..

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hema heeft idd wat nieuw spul wat veel meer stretchy is, vind ik voor Julia echt super zitten! Verder bleef het bij ons ook bij Noppies... Zeeman is echt vreselijk, en Dirkje valt ook wijd. H&M valt ook groot.

8. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier ook een smalle met lange benen. Baby love en imps&elfs vallen sma en zijn voor jongens en meisjesl. Zijn echter niet goedkoop.

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Name-it broeken en leggings vallen ook smal. En Zara ook, zeker nu met veel skinny-broekjes in de collectie.

10. idd zara, dit komt ook omdat ze een beetje andere maten hebben. Mijn dochtertje heeft daar 78.
    Petit bateau rompers ook ja. Dkny en elle zijn ook smal maar prijzig.

H&m heeft smalle spijkerbroekjes.

En verder een hoop passen en een hoop ruilen/bewaren/verkopen.

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind idd Mexx erg smal vallen.
    En heb laatst 2 truitjes bij de Zeeman gekocht, maar die zaten ook wel erg strak, dus die lijken ook smal te vallen.

En prenatal valt ook smal uit vind ik.

12. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Hema moet je opletten wat je koopt. Er zijn spullen die wijd vallen maar ook zeker broekjes die ook smal zijn, zowel voor jongens als voor meisjes. Rompers zijn veel en veel te wijd hier, moet ik verder voor gaan zoeken.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    de rompertjes van Dirkje vallen redelijk smal, zitten beter als die van hema, zeeman, bambino etc..

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook een lang dun meisje. Ben helemaal fan van Zara, dat zit haar super! Petit bateau, bakkaboe en imps&elfs gaan ook wel.
    Benneton valt ook goed vind ik. Maar haar kast is wel 3 kwart Zara geloof ik hihi. Vind het ook echt hele leuke kleertjes.

15. Niike

Niike Actief lid

31 aug 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Little Feet valt ook goed bij mijn dochter.

16. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ohh dat probleem ken ik!

H&M, Petit Bateau, Esprit, Claesens vallen hier meestal goed.

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    #17 DeeLighT, 2 dec 2010
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
    Sandraske, ik snap je helemaal.
    Mijn dochter draagt nu legging maat 86 en rokjes maat 68!!!

Bij mijn dochter zijn de skinny jeansjes van name-it de enige passende broekjes. Ze vallen dan normaal bij haar en niet skinny. De normale broekjes van name-it zijn een no-go.....

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zara heeft inderdaad wel leuke dingen en niet zo schrikbarend duur!

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    vingino valt heel smal

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Bakkaboe vind ik ook smal vallen behalve sommige rokjes. Die draagt ze hier nog in 62. Overigens is ze hier niet echt smal en past ze het dus meestal niet.

Deel Deze Pagina