Hallo, Op internet kwam ik dit artikel tegen over de Pipila. Nu is de auteur vrij duidelijk wat betreft zijn mening over dit product en ik kan me wel vinden in zijn mening. Een speciale sterilisator voor spenen vind ik een beetje overdreven. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Zijn er mensen hier die hem gebruiken?
Tja, ik vind het ook vergezocht. Ik geloof ook dat ze in Nederland sowieso niet overtuigd zijn van de efficiëncy van steriliseren d.m.v. uv. Ik zie het nut er ook niet van in hoor, ik gooi dagelijks de spenen gewoon in de waterkoker en als ik genoeg flesjes/kolfspullen etc. heb, gaan ze mee de pan in of in de magnetronsterilisator. Ik heb wel eens een kind gezien die een vieze uitslag rond de mond had door een fopspeen die niet al te schoon werd gehouden, dat zag er wel smerig uit.
Hoi meiden! Jullie hebben er één gevonden . Ik gebruik de Pipila namelijk al een paar weken. Ik heb hem van mijn schoonmoeder uit Duitsland gehad toen wij met onze uk op vakantie gingen. Ik ben er helemaal blij mee en ik heb hem al heel wat gebruikt. Wij zijn met de tent op vakantie geweest en dan is dit echt ideaal. Ik gebruikte hem ook voor mijn flessespenen, die pasten er ook in. Je weet maar nooit tegenwoordig met al die enge verhalen, ik denk maar zo; voorkomen is beter dan genezen, toch?. Dus ik vind het een aanrader voor als je niet thuis bent.....de naam zegt het tenslotte al -portable- en dat lukt me nog net niet met de waterkoker. Groetjes!! Suuz