Lodger bunker in Bugaboo (Donkey)

Discussion in 'De babyuitzet' started by JBM85, Dec 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet er iemand toevallig of dit past? Of is een bugaboo zak gewoon beter mooier?

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Ik vind m in de gewone Bugaboo eigenlijk al te ruim en volgens mij zijn de zitjes van de Donkey nog smaller.Misschien uitproberen in een babyzaak?

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Hoi,
    Ik heb een donkey en heb een lodger voetenzak, die gebruik ik in de buggy. Ik heb hem wel eens in de donkey gedaan maar vond hem daarin niet mooi zitten. Veel te ruim (vooral bij de voeten). En hij zakte af bij het hoofd zeg maar. Niet prettig dus. Ook andere voetenzakken zijn geen succes. Ik heb dus nu maar twee voetenzakken van de bugaboo zelf (nieuwste model want ook de ouderen modellen zijn te ruim) en dat zit erg mooi. Ik heb hem tijdens de MMM dagen gekocht en dat scheelde toch even een slok op een borrel als je er twee nodig heb. Het is een hoop geld maar het zeker waard. Ze zitten gewoon het mooiste.

4. jamaila

jamaila Bekend lid

Jun 27, 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik heb de donkey en heb wel 2 lodger bunker voetenzakken. Ik vind het er prima in zitten. Ik ben gewoon helemaal weg van de lodger bunker voetenzakken, zo lekker warm en fijn voor de kleine.

als ik hem er in zit hijs ik de zak altijd wat omhoog, maar als hij er eenmaal in zit en in de zak zit hij prima en zelfs in de kaasrechtop stand van de bugaboo zit het prima en blijft goed zitten.

ik heb geen ervaring met de originele voetenzak van bugaboo

5. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks dames.
    2 verschillende meningen, misschien inderdaad even gaan uitproberen in de winkel. Bij mijn huidige wagen moest ik ook altijd de zak omhoog trekken dus dat ben ik wel gewend. Ga het dus maar eens uitproberen.

Share This Page