Ik heb nog een lekkere warme voetenzak nodig voor in het wandelwagenzitje van mijn MC Mura. Ik vind de Lodger Bunker hartstikke mooi en hij ziet er ook erg comfortabel uit, en ik heb begrepen dat deze prima in de Mura past. Ik vraag me alleen af hoe het dan zit met het stuurtje? Moet dat er dan uit, of zit er nog ergens een gat in de bunker of zo? Want als ik het stuurtje moet verwijderen ga ik denk ik toch maar voor een echte maxi cosi voetenzak, ik vind het stuurtje nl juist zo leuk!
Als je de bunker wil kopen moet je idd het stuurtje eraf halen. Er zit geen uitsparing in om dat stuurtje doorheen te doen. Daarom is de voetenzak van de mura zelf het beste omdat die die 2 'benen' heeft. Ander voordeel van de mura voetenzak is dat de onderkant ritsen heeft waardoor je als het kindje wat ouder en groter wordt, je de voeten erdoorheen kunt doen, kunt laten uitsteken. Het zelfde geldt voor de armen, ook hier zitten ritsen, waar je de armen doorheen kunt doen. Deze is dus langer te gebruiken en functioneler, zeker als je het stuurtje wil gebruiken! succes!!
wij hebben de bunker ook in onze mura en ik vindt hem ideaal. We hebben de voetenzak van maxi cosie zelf daarom zelfs retour gedaan. Ik vond hem niet mooi meer. Het stuurtje. Ik zal eens nadenken hoe ik die gebruikt hem. Vorig jaar winter zat mijn zoontje met de bunker in de mura. ik ga op zoek naar foto's en laat het je weten.
Hier ook de Bunker in de Mura. Volgens mij had ik wel gewoon het stuurtje er in. Zitten namelijk een paar gaten in die je niet persé hoeft te gebruiken. Weet het alleen niet helemaal zeker meer. Maar het gaat prima hoor, en het is zoooooo'n heerlijk ding voor die kleintjes!
ik heb nu ook een bunker voor mijn mura, vond de mc voetenzak niet zo mooi en ook niet altijd even handig. Nu de denim bunker, mooi! De kleine is nog iets te klein ervoor maar ik had ergens gelezen dat je het stuur eruit kan halen en dan door de gaten kan doen
Ik heb ook een bunker, maar hoop dat ik het stuurtje ook kan blijven gebruiken. Zo niet... dan niet. Want de voetenzak van de mura vind ik vreselijk..
Ik vind die van de Mura idd ook niet zo mooi, maar het stuurtje lijkt me juist zo leuk voor de kleine, dus dat wil ik wel laten zitten! Mamajuf, als je foto's kan vinden dan ben ik heeeel blij!
hier ook de bunker en de mura het stuurtje kun je er gewoon in latenzitten hoor gaat perfect en tevens houd het ze voetenzak goed op zijn plaatst
Lodger Bunker past prima in Mura, heb 'm vorige winter ook met heel veel plezier gebruikt en mijn zoontje was altijd heerlijk warm erin. Er zit een uitsparing in de lodger waardoor je ook het stuurtje kwijt kan. Het past iig perfect in de wagen en het is supercomfortabel, deze winter komt 'ie zeker weer uit de kast! Ik vond de voetenzak van mc ook foeilelijk, daarom gekozen voor Lodger, maar das natuurlijk persoonlijk.
je hebt voor de mura trouwens ook de norddic footmuff, misschien dat daar het stuurtje wel in kan omdat hij ervoor gemaakt is maar tword wel krap met een dikke zak denk ik
Maar zit dat stuurtje dan binnen in de bunker? Dus dat je hem er omheen dicht doet, en je kindje binnen in toch nog het stuurtje vast kan houden? En de nordic Footmuff zal dan hetzelfde verhaal zijn misschien? Het stuurtje zit erin?
Hier ook een Lodger Bunker in de Mura. Als het wat koeler is buiten, haal ik het stuurtje los, doe ik de voeten van mijn dochter in de zak en doe het stuurtje via het gordel-gat weer vast. Dan blijft de voetenzak ook goed dicht en houdt ze lekker warme voetjes. Als het niet zo koud is, zit ze met haar beentjes op de voetenzak met het stuurtje vast. De zak gaat ook nog dicht met het stuurtje erin, maar dat gaat maar net. Ik ga voor de winter misschien op de markt extra klittenband halen om het 'plakgedeelte' tijdelijk wat groter te maken.
Stuurtje kan er prima mee doorheen. Op de zelfde plek inderdaad waar ook de gordelsluiting doorheen gaat. Ik heb hem er nu al in zitten voor over de voetjes als het fris is sochtens. En dan zonder teddy voering er in nu.
Wij hebben de Mura én een voetenzak van Lodger. Gaat prima samen en je kan het stuurtje gewoon gebruiken. Zoontje zat de afgelopen 2 winters heerlijk warm in de kinderwagen!
Zijn er mensen die misschien een foto willen plaatsen van hun Bunker in de Mura? Ben benieuwd hoe het eruit ziet (niet 'opgepropt' of zo).