Leander Hangwieg-waar te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ennie, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennie

Ennie Lid

19 okt 2011
    5
    0
    0
    model
    Zuid Holland
    Ha dames,
    ik ben op zoek naar een fysiek verkooppunt van het Leander hangwiegje. We krijgen hem als kraamkado van mijn zus (HOE LIEF!) en we willen hem graag gezellig samen bekijken en kopen ipv op internet bestellen.

Wie kan me helpen?

Bedankt!

2. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Mooi cadeau!!!

Ik zou Kidsfactory in Breda eens bellen. Ik weet dat ze hem toentertijd in de winkel in Amsterdam hadden hangen maar die winkel is gesloten. Bij Keet in Huis in Amsterdam hadden ze hem ook (maar ik zie dat je in Zuid Holland woont).

3. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ze hebben de leander hangwieg ook bij Babypark en bij de geboortewinkel in amsterdam.

4. Ennie

Ennie Lid

19 okt 2011
    5
    0
    0
    model
    Zuid Holland
    Oh helemaal super! Onwijs bedankt, gaan we lekker naar Babypark. Kunnen we meteen de rest inslaan :D

5. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Die is gaaf hé! Ik vind hem ook zo mooi, maar duur voor de maanden dat je hem kunt gebruiken.. Super tof dat je hem krijgt!
    Zijn er ook mensen met ervaring? Zijn baby's er rustig van?

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    op de creche hebben ze hem, prachtig ding en ze kunnen heerlijk schommelen erin. Alleen het opmaken is lastig omdat hij beweegt, verder super ding, het is dat we een familiewieg hebben...

7. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Reza83, mijn zoontje heeft ongeveer 7 maanden in de leander hangwieg geslapen. Mijn zoontje slaapt slecht in en door en wij vonden het heel handig dat als hij wakker werd je het wiegje kon laten schommelen, dan viel hij zo weer in slaap.
    Het opmaken vond ik trouwens helemaal niet lastig.

Deel Deze Pagina