Ha dames, ik ben op zoek naar een fysiek verkooppunt van het Leander hangwiegje. We krijgen hem als kraamkado van mijn zus (HOE LIEF!) en we willen hem graag gezellig samen bekijken en kopen ipv op internet bestellen. Wie kan me helpen? Bedankt!
Mooi cadeau!!! Ik zou Kidsfactory in Breda eens bellen. Ik weet dat ze hem toentertijd in de winkel in Amsterdam hadden hangen maar die winkel is gesloten. Bij Keet in Huis in Amsterdam hadden ze hem ook (maar ik zie dat je in Zuid Holland woont).
Die is gaaf hé! Ik vind hem ook zo mooi, maar duur voor de maanden dat je hem kunt gebruiken.. Super tof dat je hem krijgt! Zijn er ook mensen met ervaring? Zijn baby's er rustig van?
op de creche hebben ze hem, prachtig ding en ze kunnen heerlijk schommelen erin. Alleen het opmaken is lastig omdat hij beweegt, verder super ding, het is dat we een familiewieg hebben...
@Reza83, mijn zoontje heeft ongeveer 7 maanden in de leander hangwieg geslapen. Mijn zoontje slaapt slecht in en door en wij vonden het heel handig dat als hij wakker werd je het wiegje kon laten schommelen, dan viel hij zo weer in slaap. Het opmaken vond ik trouwens helemaal niet lastig.