Ik twijfel een beetje bij het aankopen van een relax. De beaba up and down staat al langer op onze lijst omdat deze mij zo praktisch lijkt. Je kan de sitter volledig in hoogte verstellen waardoor je de baby mee aan tafel kan zetten of in de keuken als je aan het koken bent of lekker naast de zetel. Andere relaxen staan altijd laag aan de grond. Maar nu vind ik 139 wel heel veel geld voor een sitter... Ik vraag mij af of het echt zijn geld waard is? Andere relaxen heb je al voor 60. Wat zouden jullie doen? Iemand ervaring met deze relax? Dit is degene waar ik het over heb
Hoi geen ervaring maar heb hem net even opgezocht. Lijkt me vrij.instabiel als hij helemaal omhoog staat. Wat ik ook zag is dat hij maar tot 9 kilo gaat. Nu weet ik niet of je een groot kindje verwacht. Maar ik weet nog dat mijn zoontje al met 4 maanden daaraan zat hihi. Toen nog een nieuwe moeten aanschaffen. Ben benieuwd naar de ervaringen
Ik heb hem hier staan. Via marktplaats gekocht voor de helft van het geld. Heb hem nog niet zelf gebruikt, maar al wel getest met wat babietjes en ik denk dat hij echt super handig is. Absoluut niet instabiel! Wat ik vooral erg fijn vind, is dat de baby straks lekker bij ons aan tafel kan zitten. Kijk anders eens op marktplaats. Wie weet tref je er daar eentje!
Hij wordt trouwens ook veel gebruikt door kinderdagverblijven. Ik kan me niet voorstellen dat zij prutspullen kopen.
9 kilo voor een 4 oude maanden baby is ook wel heel veel. Zoontje was bij 14 maand pas 9 kilo oke en dat is dan ook een uitzondering. Vriendin van me heeft 'm en die is tevreden. Maar zou wel marktplaats afspeuren.
Bij ons op kdv worden ze heel veel gebruikt ideale dingen en heel stabiel juist. Anders zouden ze die daar niet gebruiken lijkt mij ook
Ik heb 'm hier staan en ik vind 'm elke cent waard. Stabiel ding en super handig. De bekleding van de stoel kan gewassen worden. Staat in de gebruiksaanwijzing dat het op de hand moet maar ik was 't gewoon op 30 graden in de wasmachine. Toen mijn dochter wat ouder werd heb ik 'm op de laagste stand gezet en zat ze erin bij het kijken van een filmpje ofzo.
Wij hebben 'm besteld en vorige week binnen gekregen. Ik heb 'm nog niet in gebruik, maar het leek me een erg makkelijk stoeltje. Via wipstoeltje.com besteld en daar is ie nog een tientje goedkoper (scheelt toch weer iets ).
Over het algemeen toch wel goede commentaren precies! En dank u wel voor de tip van wisptoeltje.com, daar is ie inderdaad nog goedkoper dan bij babydump! Hier in België betaal je er maar liefst 159 voor... Vind ik er toch wel wat over. Ik lees wel regelmatig dat het moeilijk is om de stoel te veranderen van hoogte? Dat het onhandig is en dat het systeem soms niet mee wil werken. Wat zijn jullie ervaringen hierover?