lodger bunker

Discussion in 'De babyuitzet' started by meinouw, Sep 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meinouw

meinouw Actief lid

Sep 16, 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Hallo allemaal,

Ik start toch maar even een nieuw topic. Ik zat te denken om een lodger bunker te kopen voor lekker in de kinderwagen.
    Maar wat is jullie ervaring?
    Zijn er hier mensen die er 1 hebben en wat vinden jullie er van...

liefs meinou

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zit ook een beetje te twijfelen, maar dan meer over de lodger shelter. Die kan namelijk ook in de maxi cosi.
    Heb voor in de kinderwagen al een dekentje.

En ik denk dat ik ook een dekentje ga gebruiken voor in de maxicosi, scheelt toch een heleboel geld

3. Mariannerw

Aug 28, 2008
    35
    0
    0
    Ik heb in het verleden (met name toen Lodger nog niet bekend/nauwelijks verkrijgbaar was - inmiddels is er een heel groot aanbod aan Lodger spullen) heel vaak de Bunker cadeau gedaan aan jonge ouders. Bijna allemaal kwamen ze later bij me terug om te zeggen dat het een van de fijnste cadeau's was die ze hadden gehad.

Met nog twee weken te gaan kan ik 'm binnenkort eindelijk zelf gaan testen.

4. mamatwan

mamatwan Actief lid

Jun 18, 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    hier ook een enthousiaste lodger gebruiker :D onze zoon is een winterkindje en vervoerde hem altijd in de kinderwagen in de lodger en dan lekker dekentje erover en toen het heel koud was nog kruikje erbij. (we hebben maar 1 auto en de hond moet toch worden uitgelaten he) meneer lag zaaaaalig

nu gebruik ik hem nog als speelkleedje als we ergens naartoe gaan of als extra dekentje in bed

5. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Wij hebben ook de lodger bunker... Kan nog niet zeggen hoe het bevalt ;) Daar moet ik nog een aantal weken mee wachten.. Maar niets lijkt mij makkelijker en lekkerder voor de kleine ;)

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Het is één van de weinige dingen die ik voor kind nr. 2 heb aangeschaft. Hij beviel bij Jarissa zo goed dat ik er nu ook 1 voor Yinthe heb gekocht. Ik gebruik hem in de wagen (zie album), in de maxicosi (past prima, net als de Shelter), in de box, op schoot, later in de buggy. Eigenlijk overal dus. Ook bij doen van een dutje ergens anders. Heb je altijd 'thuis' bij je.

Vond het zelf vooral een voordeel dat je je kindje thuis in de bunker in de maxicosi kan zetten, lekker warm de auto in. En dan vanuit de maxicosi in de kinderwagen ook nog in de Bunker. Je baby blijft dus in zn warme nestje.

7. meinouw

meinouw Actief lid

Sep 16, 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    nou dat klinkt allemaal goed....

8. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

Sep 16, 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    In dit geval kan ik het niet laten om reclame te maken voor mijn site Link verwijderd.Ik verkoop namelijk wrappers voor €27,50! Ik maak ze zelf, dus er zijn ook mogelijkheden voor andere kleuren of combi's.
    Dat is niet de shelter- of bunkervorm maar voor de moeders die 'm puur voor de warmte willen gebruiken kan het nogal wat geld schelen.
    Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik dit vermeld!
    Groetjes,
    Sandra

9. Dinky

Dinky Bekend lid

May 28, 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Ik heb hm ook gekocht voor in de kinderwagen. Wij verwachten onze uk in januari dus ook in de koude tijd van het jaar en het lijkt mij een heel handig ding. Ik lees ook even verder mee naar de ervaringen van anderen hierover :)

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb hem ook en vond hem erg fijn. Alleen hebben we hem niet lang gebruikt omdat het echt zo koud niet was en Louise op haar papa lijkt, altijd warm. Zoals mamatwan hoefde ik bij Louise (ook niet in de winter) te proberen want dat begon ze te krijsen van de hitte. Maar verder vond ik het een prima aanschaf, geen spijt van gehad!

11. Lynn22

Lynn22 Actief lid

Apr 30, 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Ik heb ook een bunker alleen vroeg ik me af of je dat "berevelletje" aan de binnenkant ook gebruikt? Kun je er wel makkelijk uithalen.
    Maar is het zonder dat binnenste gedeelte niet warm genoeg dan? In de wagen, in de herft/winter, buiten, zonder jasje/vestje?

12. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,201
    35,914
    113
    Wij hebben hem ook en bevalt echt heel erg goed! je kunt het binnenste er heel makkelijk uithalen en dan is het vaak nog warm zat, hangt natuurlijk van het weer af, maar ook van je kindje.

13. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Lynn, in de winter had ik het berevelletje er wel in als het echt heel koud was.

Ik vind het een superding, ik wil er eigenlijk nog een voor de tweede.

14. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,168
    0
    0
    zeeland
    ik heb hem ook,en ik vindt het zeker een aanrader.
    dévana was 4 maanden,toen ze niet meer in de wandelwagen kon.
    de voetenzak die bij de buggy zat,was veels te groot.
    heb toen ook een lodger bunker gekocht,en heb er geen moment spijt van gehad.

ze heeft heel de winter lekker warm in de buggy gelegen.

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Gisteren de stad in geweest. Weer veel complimenten gehad over de Bunker. Is soms zelfs zo 'erg' dat mensen wel wat positiefs zeggen over de Bunker maar niets over Yinthe!

De binnenkant heb ik er alleen in als het echt heel koud is.

16. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hier ook iemand die erg positief is over de bunker, zou hem niet meer willen missen. Het berevelletje legde ik in de relax toen Leander nog kleiner was. Vond hij heerlijk. Zal even kijken of ik nog een foto heb.

17. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België

18. Lynn22

Lynn22 Actief lid

Apr 30, 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    dat is idd een tip, thanx!

19. meinouw

meinouw Actief lid

Sep 16, 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Nou ik heb hem inmiddels al op mijn verlanglijstje gezet!

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wij hebben de shelter gekregen van mijn schoonmoeder terwijl ik om de wrapper had gevraagd ;) Zij vond dat je de wrapper ook wel zelf kon maken. Naja op zich is de shelter ook wel mooi. Moet ik maar iets anders bedenken voor in de kinderwagen :p

Share This Page