Hoi! Ik zit te twijfelen of ik een "gewone" wipper ga kopen of die van BabyBjorn. De laatste is wel wat duurder, maar het schijnt dat deze beter is voor de rug van de kleine. Heeft iemand hier ervaring mee of iets meer over gehoord? Alvast bedankt! Mir
Van de walvismama's had 1 mama hem mee naar de meeting en echt, bijna iedereen heeft zo'n ding aangeschaft. Wij dus ook. Ideaal! Vanaf toen vond ik kinderen in eigenlijk elke andere wipper heel slecht zitten. Kijk goed waar je hem koopt! Voor ons was de Babyplanet toen het goedkoopste!
Helemaal geweldig die wipper. Is de 80 euro volledig waard. Vanaf een paar weken kan de baby er (op de platste stand) al in. Bij ons zat er na 2 jaar gebruik een gaatje in de stof, dus buiten de garantie. Wij hebben babybjorn gemaild met de foto van het dekje en zo een nieuwe gekregen. Dus ook nog topservice!
hier ook erg tevreden, de baby's kunnen er al na ongeveer 4 weken in. Volgens verschillende website's mag je baby er zelf al meteen in op de laagste stand.
Mijn zus had er één voor haar zoontje, hij vond het geweldig. Deze 'wipt' tenminste ook echt! Ik heb er nu ook één via Marktplaats gekocht...
Ik heb even op de site van babypark gekeken (waar hij overigens 101 euro kost, als ik de goeie heb). Maar wat is er zo bijzonder aan, dat ie beter wipt of de zitvorm? Ik begrijp het niet helemaal.
Oh mijn man en ik hebben deze gister gekregen van mijn schoonmoeder en ik ben blij met deze positieve berichten! Ik vond de meeste wippers echt vreselijke lelijke dingen en deze bevalt me ook nog eens qua vormgeving
Wij hebben m ook. In 1 woord super! Jelte zit er nu nog in, zonder dat 'ie vast zit nu. Hij wipt echt bij de minste moeite en kindjes hangen er niet zo scheef in. Plus, hij vouwt lekker plat op, Je hebt zo al genoeg "babyrommel" in huis!
http://66.102.9.104/search?q=cache:79Vx ... cd=1&gl=nl Ik heb geen 101 euro betaald voor Ruben zijn wipper. Pasvorm vinden wij echt stukken beter! Hij wipt veel beter (sommige wipstoeltjes wippen helemaal niet). Hij klapt super plat in (tussen het onderstel kan hij gewoon mee als je een dagje op visite gaat) en ze kunnen er lang in. Het stoeltje is dus echt super stevig. Al kost hij nu wel 100 euro...ik vind het dat waard omdat je kind er gewoon GOED in zit (en niet hangt). Elmo
Helemaal goed,dit stoeltje. Ik heb hem bij onze derde aangeschaft via marktplaats, 25 euro geloof ik. Echt perfect, wipt snel, zitten er lekker in . Heel anders dan de andere modellen.,die wippen vaak amper. Hij ging op een gegeven moment de hele kamer door, zo leuk vond ie het.
Ik zou 'm niet meteen aanschaffen, Eva heeft er echt nooit iets aan gevonden in de wipstoel. Wij hebben gelukkig een goedkoop wipstoeltje, ik gebruik 'm heel soms als ik aan het koken ben, maar ik zet haar liever in de box (dat wil ze ook veel liever).
Wij hebben hem ook (de Babybjörn Wipper Pepita Zwart) maar weten nog niet of 'ie bevalt! Hij ziet er in ieder geval goed uit en volgens de verkoper was het een super wipstoel.