De bunker kan ook in de kinderwagen Merleq! én in de maxi-cosi én als voetenzak voor in je buggy straks! Ik heb zowel de wrapper als de bunker. De wrapper lekker voor in huis om in te wikkelen en als speelkleed. En de bunker voor bovenstaande De shelter heb ik niet, lijkt me niks, te warm en kukelt íe zo uit heb ik het gevoel. Heb een tricot slen als draagdoek. Lodger is zó lekker knus!
Ik heb er al een voor Sofie en heb een tweede gevraagd voor baby2, wat een topding! Alleen als je een hele kleine kinderwagenbak hebt is het een beetje proppen
Hoe groot zijn die bunkers? Ik overweeg om er een aan te schaffen voor deze winter, maar dan is Julia tussen de 8 maanden en ruim een jaar. Heeft dat nog zin?
Weet iemand of Prenatal ook de lodger wrapper verkoopt? Scheelt dan namelijk weer 20% met de mamamazzeldagen!
Past een pasgeborene ook in de Bunker? Anders doe ik in de kinderwagen wel gewoon dekentje en lakentje, maar de bunker lijkt me zo lekker warm.
heerlijk ding is die lodger bunker! vorig jaar hadden we hem in de kinderwagenbak en dit jaar gaat hij er lekker in de wandelwagen in.
Weet iemand of je een doek zoals de Bunker ook van een ander (goedkoper) merk hebt? Ik heb de wrapper wel vaak voorbij zien komen maar helaas nog geen Bunkerachtige doek. Weet iemand dit?