Hallo, Ik zoek voor mijn zoontje een leuk shirt in maat 86/92 om aan te kondigen dat hij grote broer word.Dus met bijv. een van deze teksten erop: Stoer, ik word grote broer! Psst, mijn mama heeft een baby in haar buik. Straks ben ik niet meer in mijn eendje. Ik ben blij want ik krijg er een broertje of zusje bij. Alvast bedankt. Gr.Elly
Hoi, Ik heb nog een donker blauw shirt, lange mouwen, maat 98/104 met de tekst: Hoera, ik word een grote broer. Het shirt is van simply colors en ziet er nog prima uit. Voor 7,50 mag je het shirt overnemen. Ik hoor het wel. Groeten Sonja
Die heb ik ook een! een rode! met blauwe letters,ziet er nog kei goed uit.. je mag hem overkopen,interesse,stuur me een pb. groetjes
@Sonja, bedankt voor je reactie maar de 98/104 is nog te groot! @linnepin, bedankt voor de tip! @mamaatje2008, welke maat heb je?
Ik had een shirtje (in die maat) met die tekst besteld bij Simply colors. Bij mij is het helaas een miskraam geworden, dus het shirtje ligt nog nieuw en ongebruikt. Toch wil ik hem liever nog even zelf houden, omdat we weer opnieuw aan het proberen zijn. In de hoop dat mijn zoontje hem zelf snel aankan. Sorry! Maar simply colors heeft deze shirtjes en zijn op zich niet zo duur (vond ik) en de service is goed!
Ik heb hier een blauw shirtje maat 92/98 van Simply Colors. Met de tekst; Ik verdien een kusje.. En op de achterkant; want ik krijg een broertje of zusje!
Ik zag vorige week bij prenatal hangen grote broer voor 5 euro Hadden niet de juiste maat voor die van mij dus heb er een besteld bij druiligs voor 12,5
baby,dreumes,peuter,kleuter, t-shirt met tekst, c.q. opdruk,Stoer ik word grote broer Deze site heeft ook hele leuke shirts.