Ik wil graag 2 lodger bunkers aanschaffen voor mijn zoontjes! Mijn oudste is 2 jaar en 3 mnd en mn jongste 1 jaar! Heeft iemand ervaring met deze voetenzakken en tot hoe oud passen ze erin? Ben benieuwd of mijn oudste er nog in past namelijk....!
Dat is inderdaad ook wat ze beweren, dat kinderen er tot een jaar of 3 in kunnen. Ik wil er ook een gaan aanschaffen, lijkt me echt een heel handig en fijn ding!
Heel fijn ding! Nu nog zonder de teddy voering maar in d winter met heerlijk holletje. Heb hem zelf van mp
Gebruiken jullie er een winterjas in? Ik heb weleens gelezen dat dat niet echt nodig is... We hebben hier wel een winterjasje aangeschaft maar dochter zit er zo lullig in... is ook nog wel een maatje te groot hoor, maar het materiaal werkt gewoon niet mee. Ik heb ook twee teddy-fleecevestjes gekocht, zou dat genoeg zijn voor aankomende winter in combinatie met de Bunker met dubbele voering?
Ik had vorig jaar voor Liza 2 gevoerde vestjes, want vond een wintjasje ook nog te groot. Het lijkt mij voor zo'n kleintje ook nog niet zo lekker zitten. Liza lag nog wel in de wagenbak, maar dan gebruikte ik ook de bunker, dan lag ze lekker ingepakt In januari ging ze over naar de buggy inzet en toen heb ik hem als voetenzak gebruikt. Ze bleef er heerlijk warm in.