Welke buggy?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lientje, May 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben op zoek naar een andere buggy en vraag me af wat volgens jullie een goede buggy is. Ik heb nu een Quinny Zapp. Ik vind hem ideaal voor de maxicosi, maar het nadeel is dat hij geen ligstand heeft en er geen boodschappenvak in zit. Ik zoek eigenlijk een buggy die net zo lekker rijdt, maar dan met ligstand en boodschappenvak.

2. sim

sim Niet meer actief

ik vind die ander van quinny zo mooi, met zo'n schuimen inzet, die kun je naar je toe zetten, in ligstand, van je af, net een grote zachte wipstoel...

heb elijah er al eens ingezet en hij lag er prinsheerlijk in, hij past niet meer in zijn kinderwagen bak, alleen jammer dat ie zo duur is, anders had ik m direct gekocht!

3. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Kijk eens naar een x-adventure vibe. Die is nu net nieuw en heeft wel een ligstand en boodschappenvak. Verder is het volgens mij een kopietje van de Zapp, net zo klein etc. Volgens mij kost deze rond de €149.
    Wij gaan deze zeker aanschaffen.

Ik weet niet of je onderstaande link kan openen maar hier heb ik wat meer info gevonden over de Vibe:
    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=540 ... &t=4256547

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Wij gaan voor de zap

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Die Vibe lijkt me wel wat.

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier de maclaren. Bevalt echt super.

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Wij hebben een buggy van Koelstra, op zich een prima ding. Het nadeel van buggy's vind ik dat je altijd tegen die wieltjes aan loopt te schoppen. Ik gebruik het liefst de bugaboo

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wendy: dat had ik bij de buggy van xadventure ook, maar bij Maclaren hebben ze die wieltjes dus anders geplaatst en daar heb ik er geen last van :)

Share This Page