Ik had het, maar vond het niet prettig. Hij zakt idd af aan de bovenkant. Nu een bugaboo voetenzak en die is het geld meer dan waard.
Hmm niet doen dus, er was een mooie aanbieding waardoor ik er twee kan kopen voor de zelfde prijs als dat 1 bugaboo voetenzak kost
Ik zie dat ze van koeka in twee verschillende modellen zijn , welke past het beste op de donkey? Je hebt een model wat vierkant is van de onderkant. Of een model dat rond is van onder
ik heb wel de lodger bunker in de bugaboo donkey, en vind het tot nu toe wel oke zitten, maar moet er wel bij zeggen dat ik mijn zoon enkel nog in de tussenstand heb staan zeg maar, dus nog niet kaas rechtop. Als ik hem kaasrechtop zet zal het misschien niet zo mooi blijven zitten, maar dat weet ik niet. ik vind de voetenzakken van bugaboo ook echt heel duur, en wat mij ontzettend tegenhoudt om die te kopen, het is echt een VOETEN zak, dus enkel de voeten bedenkt. Terwijl de lodger bunker echt een lekker nestje is, boven nog een capuson idee zeg maar, echt zo een coconnetje. Ik zal ook eens googelen op de koeka zakken, want voor nu ben ik nog tevreden over mijn bunker, maar weet niet of het wat is als me zoon oud genoeg is om helemaal recht op te zitten, misschien dat ik dan wat anders erin wil.