Dames, Ik ben op zoek naar een wieg (zoals een mini ledikantje met hoge voor en achterkant) zonder zichtbare schroeven en bouten aan de buitenzijde van de wieg. Elke wieg die ik tot nu toe heb gezien is de afwerking niet mooi terwijl bij onze babykamer ledikant de schroeven/bouten ook aan de binnenkant zitten en niet aan de buitenkant. Wie weet waar ik zo een wieg kan vinden? liefst strak in wit of grijs/antraciet zie foto voor wat wij zoeken maar dan zonder zichtbare schroeven, vind het zooo lelijk
Sorry geen antwoord op je vraag maar wel een idee, je kunt ze evt ook zelf wegwerken. Gewoon wat plamuursel overheen, beetje opschuren en likje verf over. Zie je er niks meer van.
TWF | Wiegen | Baby-Dump Is alleen niet helemaal van hout. Viel mij ook op dat zoveel wiegjes/bedjes zichtbare schroeven hebben, vind dat ook erg lelijk. Wij zijn uiteindelijk voor iets heel anders gegaan maar ik liep er dus ook tegenaan toen ik me aan het orienteren was,
bij de bouwmarkt kun je speciale dopjes kopen die je vast in de schroeven kunt klikken... als je een wit bedje hebt zie je er niks meer van Bij de wiegjes van de voorgaande post zitten de schroeven aan de binnenkant in het zicht en niet aan de buitenkant...