In het boekje bij de WIJ stond iets over het nieuwste product van Lodger; de Hopper. Het is een slaapzak die ook (dmv ritsen) erg makkelijk in de autostoel gebruikt kan gaan worden. Aangezien wij hier bijna aan nieuwe slaapzakken toe zijn (omdat Finn groeit als een malle) zat ik aan deze te denken, omdat ik de spullen van lodger die we al hebben super vind! Ik kan ze alleen nog nergens vinden! Iemand enig idee of ze al te verkrijgen zijn of vanaf wanneer misschien? Ben ook benieuwd hoe ze eruit gaan zien wel...
Heb net even gekeken op de website van Lodger, maar ik zie de Hopper er niet tussen staan. Misschien even een mailtje er naartoe sturen?
Ik heb even snel in de wij gekeken maar kan hem zo snel niet vinden en op internet is er ook nog niks te vinden!
Duurd nog een paar weekjes voordat ze in de winkel komen. Wij hebben ze al gezien in de winkel en ik vind ze erg mooi. Fijne stof voeld zacht aan, gewatteerd. En er is rekening gehouden met de arm en nek gaten, deze zijn mooi smal en rekken een beetje zodat ze niet gaan snijden. Bij de middel zit stiek zodat ie een beetje aansluit. En de kleurtjes zijn heel leuk. (ik heb de grijs met groene al gereserveerd ) nog een pluspunt vind ik dat er een uitsparing inzit voor in de autostoel.
De prijs was nog niet helemaal vastgesteld maar hij dacht dat ie tussen de 40 en 70 euro kwam te liggen. Hij hoopte dat ze er op tijd zouden zijn zodat ie op de 9 mnd beurs geintroduceerd zou kunnen worden.
Das mooi, want de Combi Sleeper is eigenlijk wat te warm voor Jara! En te dik, waardoor ze niet goed bij haar duim kan...
IK ben erg benieuwd! (en zat al te hopen dat jij het wist Jewe...hihi!) Het stond ook dacht ik in het boekje van de 9-maandenbeurs wat bij de WIJ zat... De uitsparingen voor in de autostoel leek mij dus ook ideaal! Het komt wel eens voor dat ie vanuit slaap in de auto meegaat naar huis...dus dan zou hij zo zn bedje in kunnen! Ik wacht geduldig af! Hihi!
Heb vandaag het officiele bericht gehad dat de Lodger Hopper eind Februari in de winkels komt. Ze gaan kosten: maat 50-62 euro 34,90 maat 68-80 euro 39,90 maat 86-104 euro 44,90 Nou valt mee die prijs toch?
Vond het idd mee vallen! Heb ze al op internet gezien toevallig! Zat op een site te kijken waar wij ook de Bubbler en Wrapper hadden besteld...kom ik ze ineens tegen!DaffoDille.nl | Laat uw Kado's feestelijk INGEPAKT bezorgen, Alles voor Baby en Kind, van wandelwagen tot rompertje. Het complete warenhuis voor kwaliteit en originaliteit.