Hallo, Ik heb in een gratis babydoos een doekje van Lodger (wit vierkant doekje met stippen) gehad, nu is mijn dochter er helemaal gewend aan geraakt en kan er niet meer zonder slapen. Nu hoorde ik dat die gratis doekjes gevaarlijk zou moeten zijn, weet iemand hier is meer over?
Gut ik hoop toch van niet, want onze knul is ook helemaal gek op die doekjes. Je bedoelt die met lila, grijze en mintgroene stippen en zo'n lusje in het midden? Kan me ook niet zo snel bedenken wat er dan gevaarlijk aan zou moeten zijn. Lijkt me geen goede zet van een bedrijf die het toch moet hebben van ouders
ow dat zou ik wel erg slecht en raar vinden van lodger.. kan het me haast niet voorstellen maar weet het echt niet.
Ik heb het vaker gehoord en gelezen hier. Tja, het lijkt mij dat zo'n mega fabriekant als Lodger die echt niet gratis gaat uitdelen als ze gevaarlijk zijn. Toen mijn dochter nog een speen had ipv een duim, zat er ook zo'n doekje aan haar speen.
Let op: bericht over sampledoekje Lodger In de Blije Doos heeft een sampledoekje van Lodger gezeten (zie foto). Zoals op het aangehechte kaartje staat vermeld, is dit doekje ontwikkeld om u kennis te laten maken met de superzachte kwaliteit stoffen die Lodger gebruikt in haar producten. Recent is naar voren gekomen, dat wanneer er met enige kracht aan de randen van het doekje wordt getrokken, het doekje kan scheuren en kan gaan rafelen. Aangezien Lodger voor absolute veiligheid staat, wil Lodger via deze weg benadrukken dat dit sampledoekje NIET dient te worden gebruikt als knuffel- of speendoekje voor uw kind.'
Tuurlijk zetten ze dit neer, daar ze zichzelf willen indekken, stel dat er ooit wat gebeurd, het niet hun schuld is, daar ze een waarschuwing neer hebben gezet. Ik zou gewoon je nuchtere verstand gebruiken.
Ne e dit is niet het bedoelde doekje Het doekje wat in de doos zat was er 1 zonder rand zeg maar Met paarse en groene stippen
Aah dat zal vast wel meevallen. Zo snel zal het vast niet scheuren. Misschien is het een keer voorgekomen en heeft iemand geklaagd.. @wendy: iets omhoog staat een foto.
Ja hier heb ik er inmiddels 6 of 7, (dankzij dit forum ) maar de randjes rafelen erg ja, een een klein scheurtje. Ik heb natuurlijk geen baby meer, en persoonlijk zit ik er niet mee. maar kan het me wel voorstellen dat ze hem er niet meer in doen. Je kunt trouwens aan dat randje zo wel zien dat dat kan gaan rafelen.
ik heb dit verhaal ook wel eens gehoord, maar goed, mijn zoon is er ook heel gek op. maar kijk de doekjes regelmatig na, en anders gaan ze onder de naaimachine om er een nieuw randje aan te maken. en mijn oma is heel handig en die wou ze ook nog wel namaken met zo'n zacht stofje. maar wel goed dat ze je waarschuwen.