Hallo, ons meissie doet het verder heel erg goed. Vanaf 6 weken oud krijgt ze al geen nachtvoeding meer en vanaf de Pasen is ook de fles van 23 uur eraf. Nu wordt ze sinds een paar dagen ineens midden in de nacht wakker, flink aan het keuvelen en uiteindelijk beetje jammeren. Dit duurt ca een uur en dan valt ze weer in slaap en wordt ze tegen 7 uur/half 8 wakker. Ze krijgt al beetje Bambix door laatste fles maar heb ook niet het idee dat ze honger heeft... Herkenbaar voor iemand? Zoja, is dit een fase/sprong of zoiets en hoe lang duurt zoiets? (hihi)
Euhmm.. heel herkenbaar!! Ons zoontje werd ook om 5.15 wakker ipv 7.30 ongeveer. Is een spong.. geen idee hoelang hij duurt.. vanmorgen heeft hij overigens wel weer goed geslapen. Als dit het al was heeft het hier 5 dagen geduurd. Overigens zijn zijn slaapjes nu ook anders en korter dan voorheen
4 1/2 maanden sprong....ze ontwikkeld zich nu weer een stuk dus...deze sprong duurt wel even. Succes, Charlie
Aha, ik moet zeggen dat ze inderdaad overdag nu anders slaapt... Beetje meer regelmaat zeg maar, en idd korter. Ook begint ze ineens hele bijzondere geluidjes te maken (wel heel leuk om te horen hoor!)...
Owh oke.. dus midden in de sprong.. leuk om te zien he hoe snel ze nu gaan ontwikkelen.. echt geweldig vind ik dat
Hier precies hetzelfde, alleen duurt het al wat langer. Inmiddels al 5 weken, terwijl ze daarvoor heerlijk doorsliep. Ze wordt vaak 2/3 per nacht wakker, maar gaat na een aai over d'r bol weer verder slapen. Ze wil wel al ontbijten rond half 6 terwijl dit eerst ook 7 uur was. Ik hoop iedere nacht dat het beter gaat, maar tot nu toe nog niks...