hoi meiden ik heb een kinderwagen van de leenbakker dit is de jungle safari cruiser. maar wil graag hier op mijn maxi cosi bevestigen. ik hoor van veel mensen dat dit niet kan, maar heb in de stad iemand zien lopen met precies dezelfde kinderwagen als mij met een maxi cosi er op bevestigd. ik had hun gelijk even moeten vragen maar ja eigenlijk te onzeker om het echt te doen. wie weet welke adapterset ik nodig heb? liefs
Zou je vraag bij een van de grotere babyzaken stellen, zij zullen wel weten of er adaptors voor zijn..
Het merk X adventure heeft een model dat een beetje op de cruiser lijkt die ze bij de leenbakker en blokker verkochten. Misschien dat dat wel past maar voor zover ik weet bestaan er voor dat merk geen adapters, maar het valt te proberen. Ik zou vragen om adapters voor de X adventure Researcher of de X adventure QuickSilver die lijken er qua model heel erg op. Succes!
ja idd klopt dat is hetzelfde model en dan kan ik gewoon naar een babyzaak gaan en die weten dat wel? liefs
Ja ik zou je wagen gewoon meenemen naar de winkel zodat je ze daar kunt passen zodat je zeker weet dat ze goed zijn.