Hallo allemaal, Ik zit erover na te denken om de lodger shelter te kopen. (zo'n baby schouder-draagzak, zeg maar) Wie heeft er al zo'n een en wat zijn jullie ervaringen?? Alvast bedankt,meiden Groetjes!
Om eerlijk te zijn vind ik het een pokkeding en de grootste miskoop van mijn hele baby uitzet. Mijn kindje ligt er als een kromme wurm in en ik krijg zijn hoofdje niet in een fatsoenlijke houding. Ook hangt die zak ergens op mijn knieen. Mijn advies is doe het niet! Kijk anders eens voor een mooie draagdoek als je van plan bent om je kindje te gaan dragen. Liefs Michelle
Amen! Ik heb hem alleen gebruikt in de MC in de winter, dan hoefde mijn kindje geen jasje aan en zo. Dan is hij wel lekker warm en makkelijk, maar als draagdoek zou ik het niet doen.
ik heb hem net tweedehands van marktplaats gekocht.. omdat ik ze nieuw te duur vindt en omdat er wisselende ervaringen mee zijn. Kennissen van mij zweren bij de logder.. baby lag er heerlijk in te slapen op de buik van. Nu krijg ik zelf mijn eigen smurf er ook niet goed in.. ze lijkt wel een geknakte banaan erin.. Ze kijkt me dan ook echt aan van *moet dit nou?* Mijn advies is dus ook om hem tegen die tijd te lenen van iemand om te kijken of je je baby er goed in krijgt. Ik ga intussen het internet verder afspeuren of ik een gebruiksaanwijzing voor de ligging kan vinden of zo... :s groetjes
haha hier ook een 'geknakte banaan'. Kreeg Noah met geen mogelijkheid comfortabel er in. (Daarna in draagdoek ook niet hoor, maar dat is meer omdat hij zoveel beweegt!! Ligt geen minuut stil!!!!)
Hier ook een shelter en ik vond hem wel fijn. Vooral dus vlak na haar geboorte, toen het erg koud was, en lekker voor buiten (idd in de MC ook lekker). 't Was even oefenen hoe ze erin moest, maar op een gegeven moment hadden we de slag te pakken en ging het lekker. Sliep ze lekker uren achter elkaar in dat ding Met de krampjes was dat ook erg fijn. Thirza is alleen nogal warmbloedig, en omdat we binnen juist veel de draagdoek nodig hadden vanwege de kramjes, toen een combicotti gekocht. In de shelter lag ze zich helemaal het ongans te zweten...
ik heb er 2 ééntje voor in de lente/zomer ... die ik vrij vaak gebruikt heb, maar pas vanaf een week of 8 want ervoor is de baby vaak te klein (je ziet de baby bijna niet liggen in die draagzak... en inderdaad baby ligt er niet goed in naar mijn gevoel), maar in maxicosy is het ideaal !!! baby ligt lekker warm en knus de tweede dat ik heb voor de winter ga ik nu beginnen gebruiken... is nog warmer vind het wel handig dat mijn zusje zwanger is (uitgerekend voor maart 2010) dus onze kindjes schelen nog geen jaar... dus veel spulletjes die ik heb gekocht, kan zij dan even gebruiken oh ja ik heb ze ook wel tweedehands gekocht ! een keertje goed wassen en ze waren als nieuw !
Ik vond het ook niks als draagzak , maar heb hem continue gebruikt in de Maxicosi en ook in kinderwagen babybak. Lag ze heerlijk warm in, kon geen wind bij, heerlijk!! (en het was heeeel koud!) bar
ik gebruik 'm ook alleen in de maxicosi. Koen valt dan altijd bijna meteen in slaap: ideaal! Als draagdoek vind ik 'm ook niet echt handig.
Oja, ik gebruikte 'm ook in de kinderwagenbak. Was heerlijk warm, tja, vorige winter hebben we flink koude dagen gehad.
Hmmm bedankt voor jullie reacties... Ik geloof niet dat ik wel de perfecte lighouding voor mijn kleine ga vinden als het jullie allemaal al niks vinden hahahaha!! Maar voor de maxicosi heb ik nog geen voetenzak en in de ligbak van de kinderwagen lijkt het me ook wel wat. Ik ga maar eens kijken op MP want als het dan tegenvalt is het zo erg nog niet!! Thanx
Ik heb er een van fleece, helaas is Naomi erg warmbloedig dus meestal is het nu nog te warm voor haar. Maarja de winter moet nog beginnen. Heb hem een paar keer als draagzak gebruikt en ik vond het erg makkelijk. Heb absoluut geen spijt van de aankoop.