Wie heeft er een opblaasbaar babybadje teveel of over ??? Of wie weet waar ik het kan kopen ik vind het namelijk nergens in de winkel ... wie o wie weet iemand die er eentje heeft of waar je het kan kopen ???
je hebt bij de speelgoedwinkels opblaasbare badjes. mijn dochter zit er ook in en is nu 7maand. ook hebben de marskramer en blokker ook van dat soort badjes... zijn overal wel te koop
hoi bedankt voor je reactie! Ik heb in de prenatal gekeken en al de speelgoedwinkels en daar helemaal niets ... dus morgen eens naar de blokker of marskramer gaan kijken ! bedankt !
ik heb nog een badje te veel een baby badje met een regenboog scherm erover voor de zon en zit nog een zonnetje bij die je op de klitteband kunt plakken op de regenboog
Bedoel je een zwembadje of echt een babybadje? Zwembadjes heb je overal en nergens (speelgoedwinkels, Action, blokker, zeeman, wibra, hema, etc etc.). Babybadjes vaak bij drogisterijen.
hoi Echt een babybadje zo'n klein rechthoekig ding ! Het is voor op vakantie voor op strand of naast het zwembad zodat we hem in het badje naast ons kunnen zetten en dat hij erin kan spelen