lodger shelter (iemand ervaring?)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jamayra, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jamayra

    jamayra Actief lid

    8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    hoi allemaal.
    ik heb gisteren een lodger shelter kado gekregen, maar nu vroeg ik me af of dat ding niet veel te warm is in dit weer. en hoe moet ik yesseny aankleden als ik haar er in vervoer?

    iemand ervaring ermee?

    groetjes kim
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    dat is toch in dezelfde stof al de lodger bunker hé. Naar mijn idee is het nu dan toch wel iets te warm om die te gebruiken.
     
  3. jamayra

    jamayra Actief lid

    8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    ja het is van die fleece stof.
     
  4. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik heb hem eigenlijk direct weer verkocht, vond het niets. (persoonlijk) Hij was erg warm en Ruben verdween er helemaal in als je hem omhing. Hij vond het zel fook niet prettig. Heb hem 1x gebruikt als deken in de maxicosi ( van het ziekenhuis naar huis) dit was wel handig.
     
  5. spijkervrouwtje

    spijkervrouwtje Fanatiek lid

    28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ikheb 'm ook en Isa heeft er al verschillende keren ingelegen, ze vindt het heerlijk :D Als ze huilerig is stopt dit in de shelter na een paar minuten en valt ze in een diepe slaap. Vaak doe ik 'm dan ook al na een kwartier of zo weer af maar laat haar er dan in liggen in de box bijvoorbeeld.
    Gebruik 'm (bij kouder weer) ook als deken/voetenzak in de maxicosi. En handig bij het CB, hoef e na het aankleden ook niet nog eens jasjes of zo aan te trekken maar hup zo weer in de shelter en dan in de maxi cosi. Maar als het echt warm weer is gebruik ik 'm natuurlijk ook niet (dan lijkt me geen enkele draagzak fijn voor ze) verder gaat ze er in met dunne kleertjes dus geen jasjes of vestjes oid. Ik gebruik 'm verder veel binnenshuis en dan zou je ze ook dus evt gewoon alleen een romper aan kunnen doen.
     

Deel Deze Pagina