Ik heb een lodger wrapper die ik gebruik in de kinderwagenbak, zou het niet te koud zijn met deze temperatuur? Vriendin van mij zegt dat het wel kan maar ik zit te twijfelen of ik haar geen jasje (plus dekentje) aan zal doen ipv die wrapper..
Ik zou met deze temperatuur ook niet alleen een wrapper over de kleertjes gebruiken hoor, lijkt me echt te koud. Ik zou er echt een jasje onder doen. Bij mijn zoontje gebruikte ik de wrapper ook in de kinderwagen. Einde van de zomer alleen, maar in de herfst echt met een jasje/vestje eronder. En toen het echt kouder werd, nog een dekentje eroverheen.
Ik heb haar maar een jasje aan gedaan, slofjes, een dekentje over de beentjes en wantjes want ze heeft altijd steenkoude handjes...natuurlijk het dekje dicht en op de terugweg moest de regenhoes erop voor de sneeuw.. Ze had het, in tegenstelling tot mama, heerlijk warm! View attachment 111415
ik zou jasje/vestje plus wrapper, en dan dekentje tot middel...ofzo... als de wrapper goed om hoofdje aansluit hoef j geen mutsje vind ik maarja mijn zoontje heeft t snel warm
Vandaag weggeweest met onze meid van 5 maand: In de bak, vestje met capuchon aan en in de Lodger Wrapper. In de winkel even een beetje uitpakken.