38 weken 5 Dagen,,, en nog steeds geen Geboortekaartjes... Help !!!

Discussion in 'De babyuitzet' started by FairyLaughs, Aug 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hallo..

ik ben nu 38 weken en 5 dagen.. en heb nog steeds geen geboortekaartjes uitgezocht...

het is zo moeilijk het zijn er zo veel.. en als ik een hele mooie zie dan vind ik dat te duur... je bent zo meer dan 200€ kwijt...

weet iemand hier waar je mooie maar iets goedkopere geboortekaartjes kunt bestellen???

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Poeh dat is moeilijk want ik heb ook op veel site's gekeken, maar je bent toch echt die prijs kwijt.
    Ik heb de kaartjes van Hipdesign gehaald.
    Ik weet niet hoeveel kaartjes je moet hebben?
    Maar wij hebben 100 kaartjes besteld met enveloppen voor 260 euro best prijzig dus.

Maar ze hebben daar wel super leuke kaartjes.
    Ik weet niet iemand anders nog goedkopere site's weet?

3. Yelice

Yelice Niet meer actief

foto als geboortekaartje? wij hadden voor onze zoon fotokaarten en echt heel mooi.
    Zwart wit met sierletters het was een langwerpige kaart.
    Totaal heeft ons dit maar 100 euro gekost incl enveloppen.
    De foto hebben wij door een professioneel laten maken die een vriendin is van ons, maar dat kan je op zich ook zelf natuurlijk.

IK vond het ook heel moeilijk maar ik ben zo blij dat ik die foto als geboortekaart heb gedaan.
    Mocht je een voorbeeld willen pm me maar dan kan ik evt een voorbeeld mailen hoe onze kaart was.

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    De mijne komen van www.art2be.nl, wel redelijk qua prijs en je hebt op www.geboortepost.nl ook wel leuk en daar is het helemaal niet duur!

Succes!

O ja, bij geboortepost heb je als voordeel dat je ze direct kan maken en alles invullen, geb datum,gewicht enz, en je ze de volgende dag in huis hebt, dus mocht je wel al bevallen en geen kaartjes hebben nog kan je vanuit daar binnen 24 uur zonder gezeik kaartjes in huis hebben.

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    baby-cards.nl

Kun je zelfs met een eigen foto laten maken en is niet duur!

6. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,252
    36,063
    113
    Wij hebben ze net gisteren besteld via babyboefjes, had eerst andere gezien (heel mooi),maar die vond ik echt te duur. Kwam voor 75 kaartjes op 280 euro en moest ik ook nog een gedeelte na de bevalling in elkaar zetten. Nu 75 kaartjes voor 130 euro.

7. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik heb ze ook bij babyboefjes besteld.. lekker simpele maar leuke kaartjes en betaalbaar.. en service is erg goed.

75 kaartjes voor 129 euro.. en kregen er 2 sleutelhangers bij met afdruk kaartje en een fotoalbum met als afdruk je geboortekaart.
    erg leuk dus

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik ben toch maar gewoon naar de drukker gegaan en daar wat boeken uitgezocht,, en het perfecte kaartje gevonden... ook wel prijzig.. maar gelukkig bood mijn moeder aan om het te betalen... echt zooo lief :D:D

dus dit topic kan ook weer dicht ;)

9. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Op verzoek gesloten.

Share This Page