bij mijn zoontje hadden we een mooi gedichtje op het kaartje. dat willen we nu ook graag weer maar kan ik niet kiezen. ik vind het namelijk leuk om mijn zoontje er bij te betrekken maar vind het ook erg leuk om gewoon een gedichtje te doen. deze zou ik graag willen gebruiken: Op mijn kleine teentjes ga ik staan, en kijk mijn lieve broertje/zusje aan. Ook al is ... nog zo klein, ik ben trots zijn/haar grote zus/broer te zijn of deze Op mijn teentjes kijk ik over t randje van de wieg Dag klein broertje ik vind je lief of deze Het begin van een nieuw leven Zo heel erg mooi en klein Het is eigenlijk niet te omschrijven Hoe blij we met je zijn ik vind het erg moeilijk kiezen want vind verhaaltje namens zoontje heel leuk maar ook vanonzelf.. zouden jullie maar 1 doen of zou je ook 2 kkunne doen?
De laatste vind ik zo standaard tekst. Vind ze eigenlijk allemaal zo standaard de teksten die je zoveel al ziet. Persoonlijk zou ik voor iets gaan wat mensen nog niet eerder hebben gehoord. Maar als ik dan moest kiezen zou ik de 2e kiezen. en ik zou voor 1 tekst gaan ipv. 2
Wij hadden er 1 van uit onszelf maar ook vanuit zoontje, misschien is dat een optie omdat je dat een beetje zoekt. Langzaam open jij je oogjes Verwonderd kijk je ons aan De ogen van je broertje stralen Wij zijn met zijn viertjes voortaan!