armband voor man met naam kindje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ellen291982, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Oke ik weet niet of ik het hier moet plaatsen.
    Ik had een idee om een armband te kopen voor mijn man (eigenlijk voor valentijnsdag ik weet het lekker op tijd, maar het was me totaal voorbij gegaan bijna :oops: ) maar nu leek het me leuk om een armband te kopen waarin je wat kan graveren en als ons meisje geboren word de naam van ons meisje erin te laten graveren.

Nu mijn vraag is dit wel mannelijk genoeg? met andere woorden is dit wel wat voor een man?
    Hij hoeft nog geen tatoeage anders was dat leuk geweest de naam van onze dochter op zijn arm bijvoorbeeld.

Maar wat vinden jullie leuk idee van die armband?
    Anders een ander leuk idee?

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik vind het wel leuk!

ik heb mijn vriend ooit een armband met mijn naam gegeven...en dan is het uiteraard wel een dikker mannelijk model...niet zo'n dunne als voor vrouwen.

Wel een mooi idee eigenlijk!

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Mijn man heeft een hangertje aan zijn ketting met daarin de naam van onze zoon. Ik zou eerder een ketting geven, maar dat komt omdat ik weet dat mijn man dat eerder draagt, dan een armband. Dus het is ook een beetje afhankelijk van je man. Wat vind hij leuk?

4. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0
    Vind het een hardstikke leuk idee!
    En waarom zou het niet mannelijk genoeg zijn? Gewoon een stoere armband uitzoeken die goed bij hem past.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dankjullie wel voor de reacties.

Ja ik wilde ook een mannelijke armband uitkiezen. Mijn man draagt wat vaker een armband dus de armband past wat beter bij hem. Een ketting is oo keen mooi idee. Ik zagsteeds dit idee voor de moeders en dacht voor een man is het misschien ook wel mooi.
    Dan zet ik mijn plan voort. Ik ben benieuwd naar zijn reactie

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Als jou man armbanden draagt is het een heel mooi cadeau, waar die erg blij mee zal zijn. Lekker doen meid.

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Leuk idee! Mijn vriend heeft ook een dikke armband met mijn naam er in en aan de onderkant onze datum.

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    je zou ook de naam en geboortedatum op een mooi horloge kunnen laten graveren,maar ik vind een armband ook leuk hoor!

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik heb voor de eerste vaderdag een dikke armband gekocht met Dano's naam erin gegraveerd. Echt zo'n koningsarmband met een grote plaat! Aan de achterkant zijn geboortedatum. Hij was er erg blij mee!

10. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Ook ik heb voor mijn man een armband gekocht met de naam van onze dochter. Hij was er super blij mee!

Deel Deze Pagina