Ik was overal aan het kijken voor ovulatietesten, pillen zoals folium zuur en die zwanger worden van etos, en zwangersschapstesten voor als zover is. Maar dat is best duur. Misschien iemand hier iets van tegen een goedkoper prijsje ? ps 15 ovulatietesten voor 20 euro, kan ik krijgen
Hoi Mamabeer, Bij Matcare hebben ze dezelfde aanbieding. Dat is een hele mooie prijs! Bij L10 hebben ze XXL aanbiedingen, maar ik weet niet hoeveel ovulatietesten je wilt hebben. Mijn ervaring is dat je er ´best wel veel´ van nodig hebt voor het gewenste resultaat bereikt is... Een XXL-Pack Mat Care Ovulatietest Strip 50 stuks kost 58.50. Kijk maar eens op de site van hun. www.L10.nl Dit scheelt niet zo heel veel qua aanschaf, maar je hoeft maar 1x verz.k. te betalen. Groetjes, Lotte
HOi mamabeer, Ik heb hier nog een potje foliumzuur en ook heb ik van de etos nog een doosje zwanger zijn misschien wil je die ook wel vast hebben. Je mag ze gewoon van me hebben., ALs je me je adres doet dan stuur ik het naar je op.
http://www.sensitest.nl/ krijg je echt puur kartonnen strips, zonder casette, daarom zijn ze een stuk goedkoper.. maar de werking is identiek en het scheelt een hoop in de kosten ik heb ze ook gebruikt