Iemand ervaring met de slofjes van Lodger? Blijven ze goed zitten en klopt de maat een beetje? Mijn zoontje is nu 5 wk, denk erover om ze te kopen in de 'maat' 3-6 mnd voor de winter straks.
Ik had een paar voor mijn dochter. Maar ik vond dat ze niet goed bleven zitten. Ik zou ze niet nog een keer kopen.
Hoh wat gek....ik vond ze juist super! Geef ze aan iedereen als kraamcadeau omdat ik zo enthousiast ben erover....dit terwijl mijn zoontje ook nog eens super beweegelijk was. Juist door het klitteband kon je ze goed strak zetten en gingen ze niet uit....
Ik lees even mee, want onze kleine man heeft antislip sokken, maar die blijven dus niet goed zitten. En leren slofjes passen niet over dikkere sokjes. Die Lodger slopjes hebben antislip én zijn warm, dus ik vroeg me ook af of ze wel goed blijven zitten. Dan lijken ze me super.
Hier heb ik ze ook gehad, ze zijn super!! Bleven hier erg goed aan en hebben een super beweeglijk kindje! Ik zou ze wel pas kopen, als je ze ook gaat gebruiken, anders koop je ze misschien te klein.. Zeker ff passen bij de kleine!
Bedankt voor de tip! Die vind ik nog leuker! Moest even zoeken waar ik ze kon bestellen, wilde ze graag in het donkerblauw namelijk, maar gevonden!