Hoi meiden, Ik ben op zoek naar licht roze dekens voor in het ledikant. Ook zoek ik nog vrijwel alles voor het bedje, waaronder: 2 molton bedzeiltjes 3 molton hoeslakens of onderleggers 2 dekens en 3 bovenlakens Of 1 duodeken met 3 dekbedovertrekken 1 moltonbeschermer Wie o wie kan me helpen? Mag ook strak wit zijn, als de deken maar lichtroze is oid.
ik heb hier nog een stuk of 3 a 4 lakens 1 met muisjes erop de rest is effen wit. onderlakens ook stuk of 4 a 5 badstof kleur wit, zijn ook minder mooie bij maar die gebruikte ik dan als molton. misschien nog wel meer maar dan moet ik door de vuilniszak en die staat natuurlijk op de kinderkamer. als je belang hebt dan hoor ik het wel
@ sneeuwpop, dank je wel meis. Ik zoek alleen wel echt licht roze of iets in die trand. En eigenlijk ben ik het meest op zoek naar dit: Deken wieg lichtrose Jollein - Wiegdekens - Slapen En daarover doe je een laken, bijv. Basic Laken Ster + Hart 100x150 cm | Lakens | Baby-Dump Dit zijn echt de dingen die ik hard nodig heb. Wegens overlijden man heb ik dus echt weinig geld. Dus vandaar dat ik eerst even kijk of meiden hier wat hebben. Dit zijn overigens ook de kleuren van haar kamertje. Dus als jullie zoiets hebben wat ik kan overnemen, heeeeelll graag!! Liefs
Oh meid, wat vreselijk dat je de papa moet missen...gecondoleerd! Ik kan je niet helpen, heb zelf nog een en ander nodig, maar zou je niet proberen om toch een ieuw matrasje te kopen? Dat is zoveel hygienischer... Ps. ik weet niet of je kleertjes nodig hebt... in het te koop topic zag ik dat er kleertjes werden aangeboden voor een meisje, maat 62. Gratis dus...
Dit is wat ik heb, een hoes met een werkje waar je het dekentje wat erbij ligt in kan doen. Maar is niet licht roze..... heeft wel een witte kant en een knal roze kant. Andere deken is paars/lila dus ook geen roze. Mocht je nog een 2e handsmatras zoeken heb ik er ook nog een. buiten hoes kan gewassen worden. was hele dure met zo'n gaas systeem om matras heen ivm voorkomen van stikken, begrijp je het een beetje. Mocht je interesse hebben kan ik altijd een foto maken. dan is het wel duidelijk wat ik bedoel.
@ dramaqueentje, dank voor je lieve woorden. Er staat nergens dat ik een tweedehands matras heb/zoek hoor. Ik vraag om dekentjes, niet om een matrasje . Matras heb ik al nieuw aangeschaft, want dat vind ik zelf ook een stuk schoner . Kleertjes heb ik ruim voldoende, heb verder ook vrijwel alles al nieuw van het geld dat al gespaard was. Maar de begrafenis kostte ook veel geld, dus veel heb ik niet meer over. Vandaar dat ik even vroeg of er meiden zijn die dekentjes over hebben . @ suus02, dit is exact wat ik zoek! Super mooi!! Wat wil je ervoor hebben? Stuur me anders even een PB. Liefs
Shoet! Zie nu dat ik de hele uitzet van het ledikant heb geplaatst en er daarom verwarring ontstond om het matras. Nee die heb ik nieuw gehaald, lekker stom. Gaat puur om de dekentjes, maar die heb ik inmiddels aangeboden gekregen. Liefs