hoi hoi heeft iemand toevallig een bfree fles die hij niet gebruikt of onhandig vind??? ik heb hier een aventfles maar vind die niet fijn heb tijdens de geboorte van de oudste bfree flessen gehad maar toen hij van de flessen af was de flessen weg gedaan dus is er iemand die een bfree fles wilt ruilen voor aventfles?
Das toch dr brown? Ik zou wel willen ruilen, want ik gebruik ze dus niet meer, avent wel. Maar denk dat vzkosten nogal duur wordt voor een fles.
als t dr brown is dan heb ik nog een nieuwe liggen volgens mij maar of ie door de brievenbus past weet ik zo niet.
Ik heb hier nog 4 bijna splinternieuwe born free flessen staan. Voor 10 euro mogen ze weg. Ik had er 1 gekocht en daar dronk mijn zoontje super uit. Na 2 weken de fles te hebben gebruikt wilde ik toch graag meer flessen omdat ik dat handiger vind. 1 Dag na het kopen zijn we overgegaan op AR tegen de reflux klachten en dat werkte niet met die flessen. Baalde enorm dat ik ze net gekocht had want vind ze best prijzig. Laat het me maar even weten.