Wij hebben hier in het dorp helaas geen Etos, maar als iemand dat wel wil mogen ze natuurlijk voor gaan, want pamperbonnen heb ik de afgelopen maanden zelf al opgebruikt. Hoop trouwens dat ze binnenkort in de aanbieding zijn want heb ook weer nieuwe nodig, haha.
Ik heb er inmiddels ook een ontvangen! Nog een reserve is altijd welkom. Dus mocht sneeuw genoeg hebben houd ik me nog aanbevolen.
@ maranka Ik heb nog een volle zegelkaart van etos. Dus kan evt ruilen. @ sneeuw als je toch nog geen een heb ontvangen wil ik jou die etos kaart ook wel sturen zodat je kan ruilen. Als je wel genoeg keuze heb dan ruil ik hem natuurlijk liever zelf. Maar wil eerst dat jij er ook een heb.
Hoi hoi, ik heb nog niet een ontvangen maar heb wel privéberichtje van iemand dat ik waarschijnlijk eentje zal krijgen. Denk dat het wel goed gaat komen, maar we houden deze post gewoon nog even open. Groetjes ps wel lief van dat etos kaartje van je trouwens, maar dat hoeft echt niet hoor, ik wacht geduldig af..........
Sneeuw, jammer dat je geen zegeltjes hebt..Ben je inmiddels al wel voorzien van een doekje? lieve Sophie, ben jij inmiddels voldoende voorzien van doekjes of wil je nog steeds ruilen?
Ik krijg al van Jedalin, dus jullie mogen reageren hoor! En als jullie zegeltjes enzo onderling ruilen is dat natuurlijk prima toch. Super zo, die lieve mensen
Ik had geen idee hoe die dingen eruit zien. Dus ff gegoogled Ik heb volgens mij ook nog zo`n doek liggen. Maar weet het niet zeker. Ik kijk straks even als de kleine wakker is.
Ja ik heb er 1tje is wel 1 keer gewassen. een vierkant doekje met paarse, groene en grijze stippen. Met een lusje voor de speen met tekst www.lodger.com. Is dat degene die je zoekt? Hij is niet gebruikt. Ik zou er graag wat DE punten voor terug willen als het kan
@maranka ik heb je net een pb gestuurd. Als de ruil doorgaat dan heb ik met die van mij erbij drie doekjes dus dat is wel genoeg. Bedankt allemaal!
ik heb ook nog zo`n doekje liggen ongebruikt. Met het speen koordje in het midden... Mocht iemand nog willen , ik hoef er niks voor terug
Ik heb er hier ook nog eentje liggen. Pb maar als je interesse hebt! Ik zal nog even bedenken wat ik er evt voor terug wil hebben.
Ik (topic openster) ben voorzien, hoor! Dank!! Jullie mogen deze link natuurlijk verder gebruiken en anders mag ie op slot. Groetjes