Zie dat dit topic nog open is, ik weet niet goed hoe ik het kan sluiten maar als je iemand anders blij kunt maken, is het prachtig. Ik ben reeds voorzien.
hi hi als iedereen voorzien is ik ben ook nog opzoek naar z'n speenendoek dus kan iemand mij daarnog aan helpen liefs luusje
en dan sluit ik me weer aan achter Luusje Ik heb laatst mijn blije doos mogen ophalen en er zat helaas geen doekje in had er weer zo op gehoopt, maar nee... dus ik hou me ook aanbevolen! liefs Miek
Hallo, Ik heb er nog een liggen in de kast, waar onze kleine niets mee doet. Wie was er aan de beurt, zodat ik niemand voor het hoofd stoot? groetjes
hi ja ik ben inderdaad nog opzoek naar z'n doekje en als je er nog 1 hebt liggen hou ik me aanbevolen.
jaja, ik wil er graag eentje maar Luus was eigenlijk voor me, geen idee of die al contact heeft gehad met wondertje1980... anders hou ik me graag aanbevolen Miek
Hoi Hoi, Is er nog iemand die nog een doekje over heeft ??? Graag even een berichtje! Alvast Bedankt!! Groetjes Tillian.