Mijn dochtertje begint aardig gek te raken op haar speendoekje. Dat kreeg je in 1 van die dozen, geen idee of het babydump, Prenatal of Felicitas e.d. is. Doekje heeft in ieder geval van die felle stippen (o.a. blauw) en is superzacht, met een lus middenin. Graag zou ik er enkele reserve willen hebben. Ze wil niets anders dan deze. Zijn er moeders die er niks mee (gaan) doen en het wel kwijt willen? Pls help, want we kunnen ze nergens krijgen/bestellen mvg Ifa
Hai, ik heb er nog eentje liggen hoor! Onze knul heeft al een andere favo knuffel, dus het Lodger doekje mag weg. PB maar efkes
Geweldig als je er nog 1 heb onze kleine meid zal helemaal happy zijn. Thanx. Mijn gegevens zijn; Ifa Nursfiani Pieter Calandlaan 434 1060 TT Amsterdam PS. Wat zijn de kosten?
Bunga, ik zag deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/314044-lodger-speendoekje-meer.html
Als ik zo brutaal mag zijn... Ik zou er ook nog wel een willen, tegen vergoeding natuurlijk! Mocht je er een voor me hebben, hoor ik 't graag in een PB Many thanx namens mijn kleine man!