Hoi, Ik wil graag kijken of onze dochter het fijn vind om in een puckababy te slapen. Voordat ik ze nieuw aan ga schaffen hoop ik dat iemand er nog eentje heeft liggen die ik voor niet al te veel over mag nemen, zodat ik het eerst kan proberen.
heb er wel 1 maar onze 2e word bijna geboren dus wil nog wel ff wachten om te kijken of ik m zelf niet nodig heb . je hebt er nu niet veel aan natuurlijk maar als je er echt geen kunt vinden kun je t me over een aantal weken nog es vragen
Hoi, ik heb er eentje liggen die ik niet meer gebruik (roze). Voor 15 euro ex verzendkosten mag je 'm overnemen. Dochtertje heeft hem een week aangehad en daarna was het niet meer nodig. Groetjes Michelle
ik meen dat ik nog een woombie heb liggen, een woombie deluxe ( een roze met van die franjes eraan) lijkt enorm op de puckababy google er maar eens op, deze zijn de helft goedkoper, ik zal weleens zoeken of ik hem nog heb, als ik hem nog heb mag je hem hebben wel zijn de verzendkosten dan voor jezelf ( 2,25 euro ) maar google eerst maar eens of de woombie je ook wat lijkt, anders zoek ik misschien voor niets haha,