Dag, Ik ben opzoek naar leuke (2ehands) speelgoed voor een meisje van ong 2 jaar, t mag van alles zijn.. voor een zacht prijsje Liever wat meer speelgoed ivm verzendkosten van 6.75 Ik hoop op reacties!
Ik heb nog wat smartville setjes staan Marktplaats.nl > Aangeboden 2 Smartville speelsets - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Vtech
Ik heb een grote pop met dik blond haar en een badpak aan, je kunt lekker der haar doen. En een soort baby bjon met kleding aan en een speen, als er batterijen inzitten gaat ie huilen, lachen etc.. T is van mijzelf geweest hihihi en ik ben zo zuinig op me spullen dat t er nog nieuw uitziet. Had m geloof ik in een tas in de schuur bewaard, geef maar een gil dan zoek ik ze op en maak ik fotos...
Ik heb wat speelgoed te koop staan maar ik heb zelf een jongetje. Marktplaats.nl - Advertenties van sheann uit Arnhem
Die had ze ws ook niet neergzet als je niet na 1 dag al schreef dat je geen reactie had Maar even ontopic heb je al eens bij een kringloopwinkel gekeken? Ik heb hier laatste 2 hele mooie puzzels vandaan voor 50 cent per stuk! En ze hebben er vaak nog veel meer mooi speelgoed.
Ik heb ook heel veel. Als je interesse hebt pb of schrijf hier je mailadres maar, dan stuur ik foto's.
Vooralsnog triest, dus omdat ik het apart vind dat er zoveel mensen op het forum zitten en niemand reageert, ik er als de kippen erbij moet zijn als er wel is gereageerd. Waar mensen wel niet op letten, triestheid. Bovendien waren het 2 dagen. En twas ook om de topic ff te uppen! Deze topic kan gesloten worden, tzit al goed met speelgoed.