(heb ook nog speelgoed dingetjes voor meisjes liggen, ooit gekregen van iemand, maarja ik krijg alleen maar jongetjes!) Ik ben van alles aan het uitzoeken en heb een tas met ongedragen of (amper) gedragen babykleertjes. div maten Ik woon in Den Haag pb me maar!
Heel lief van je, maar als ik het goed zie, krijg je zelf een jongen.. Kun je het dan niet zelf gebruiken? Vooral als er nog veel ongedragen is..
hihihi..nee dit is niet allemaal mijn smaak (meer)..en sommige dingen kloppen qua maat niet echt meer per seizoen, als je snapt wat ik bedoel haha heb een zoontje van sept en krijg nu 1 in mei!
hihi ja idd!..grotere maatjes waar ze langer in zitten kan ik vast nog wel gebruiken, maar denk die maatjes 50/56 en 62 wat minder...!
wil je het evt ook opsturen tegen verzendkosten?? Dochtertje van een collega is onverwachts zwanger geraakt en krijgt een zoontje in april
supernurse, dat zijn nou net de maatjes en kleertjes die ik zelf hou, omdat mijn zoontje in mei komt!...dus dnek niet dat ik iets geschikts heb met die maatjes!
voor een meisje heb ik namelijk nog helemaal niets, haha. Heb het gisteren gehoord dat we een meisje krijgen en ik heb nu nog alleen jongenskleertjes. Die heb ik uitgezocht en aan mijn schoonzus beloofd (pas bevallen van een zoontje)
ja heb het ooit gekregen, is geen "nieuw"speelgoed..maar bestaat uit 4 roze kopjes met schoteltjes en een paar mini pannetjes en een prinsessen kapstokje en nog wat knuffels
oh ok. toch erg leuk en lief van je dat je het zo weg geeft! Maar ben voor nu op zoek naar kleertjes.