Heb helaas nog niets ontvangen verder, maar als ik er 1 of 2 heb, dan mag jij zeker weten mijn topic overnemen hoor.
Dank je! Ik hoop dat er snel mensen dan wel oprecht over de brug komen. Als ik dit topic zo las had ik het idee dat je er echt al wel minimaal 6 had gekregen....
Nee, helaas, en ik reageer telkens wel, maar krijg geen reaktie terug, net of iemand anders me dan voor is, of ze het gewoon niet zien. Weet het niet, blijf gewoon proberen......... Daarom hoop ik ook dat ze mij zelf een pb sturen, maar ja, we zien wel.....
Sneeuw@ Laast toch een doekje op de post gedaan voor je?? Helaas geen bedankje of iets gekregen vind ik dan ook wel jammer
Ben echt totaal overdonderd van dit bericht. Heb gisteren een doekje ontvangen, maar die kwam van marktplaats, heb ik 4 euro voor betaald. Ik vind dit echt heel lullig, want natuurlijk zou ik je hebben bedankt en zelfs de kosten hebben vergoed, ik geloof zelfs dat ik iemand van mp al een euro heb betaald waar zij eigenlijk alleen de verzendkosten vergoed wilde hebben, helaas geen doekje ontvangen toen. Maar verder echt niet...............zeer spijtig voor beide partijen, want jij baalt en ik heb er niet eentje gehad. Heeeeel vreemd, maar ik zou er echt nooit over liegen, vind dit ook zeer vervelend. Stop dit topic dan maar weer zou ik zeggen en als je nog geld van me tegoed hebt dan stuur maar een pb, dat is toch iets vriendelijker dan zo...............
Ohoh, lag vanacht zelfs wakker over dit topic, want er schoot me ineens te binnen dat ik dik een week geleden WEL een doekje heb ontvangen, ook al in gebruik zelfs. Ik heb mijn berichten nog es nagezocht en omdat er bij dat doekje geen afzender stond, heb ik zelfs nog 2 personen privé gevraagd of ze het hadden gestuurd. Had privé nl al veel mensen die wel iets wilden sturen, maar inderdaad maar 1 gekregen en van de rest nooit iets weergehoord. Was dat dan die van jou??? En heb ik jou geld overgemaakt? Ik kan het allemaal uitzoeken op mijn bankrekening hoor, maar ben er nu al zo druk mee in mijn hoofd, omdat het niet mijn manier is om iemand niet te bedanken. Dus nogmaals dikke sorry en laat anders maar even privé horen hoe of wat. Ga nu even van mijn prille zwangerschap genieten, mocht zelfs uitslapen wat nu niet meer lukt door dat stomme doekje haha. Heb laatste tijd veel gehandeld op MP en de hormonen die waarschijnlijk gieren, tja, dan gaat het wel eens mis, maar heb echt mijn best gedaan hoor. Had achteraf gewoon beter hier in het algemeen een berichtje kunnen achterlaten dan privé te zoeken. Ik vind het nl echt heel super dat mensen zoals jij dit doen......... Nu mag dit topic echt dicht, hoe doe ik dat?
Nou, nu ik toch al zo uitvoerig geweest ben..............Stef en ik zijn eruit haha, het envelopje zat van haar zojuist bij de post
Woehaaaaaa, ik word gek, deze was niet van Stef.......we hebben postcodes vergeleken, maar van wie dan wel???? Wie mag ik nu bedanken??? En wie heeft nog wat van me tegoed???? Haha, wat een toestand dit, ik doe dit echt nooooooooit weer, maarrrrrrrrrr zoon zit nu lekker in de doekjes!! DANK
Ik achteraf ook wel, maar ik wil zo graag van dit topic af nu, hahaha. Hoe sluit ik 'm? Weet iemand dat?
sluiten doe je door op het uitroeptekentje boven in de hoek van je berichtje te drukken en te vragen of ze hem willen sluiten!