baby 4,5 maand drinkt heel erg onrustig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bre, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bre

Bre Lid

3 jul 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Bre, 30 aug 2013
    Laatst bewerkt: 30 aug 2013
    Hallo,

Mijn zoontje is nu 4,5 maand en drinkt de laatste week echt heel erg slecht. De eerste 60 cc ongeveer drinkt hij meestal wel rustig, daarna draait hij zijn hoofd weg, spartelt met zijn armen, duwt de fles met met handjes, wil steeds zitten. Als ik hem dan weg leg begint hij te huilen. Ik denk dan dat hij honger heeft dus bied ik het opnieuw aan. Maar dan gebeurt hetzelfde weer. Soms pakt hij de fles dan wel.

Ik heb vanalles geprobeerd, grotere speen, lopend voeden, rechterop voeden, in zijn kamer in het donker voeden, meteen als hij wakker is voeden (hij heeft een ritme van wakker-verschonen-box-fles-box-bed, hij heeft nooit meteen uit bed goed gedronken), iemand anders de fles laten geven, liggend voeden. Niks werkt.

Nu zijn we sinds 2 weken ongeveer overgestapt van hypoallergeen naar standaard voeding en gestopt met johannesbroodpitmeel en ik ben sinds een week weer aan het werk. Hij gaat 3 middagen naar de opvang dus dat is 1 fles bij de oppas. Alle flessen zijn onrustig. Hij spuugt nu we de jhpm niet meer gebruiken wel soms weer. Zou hij dan niet tegen deze verandering kunnen? Of moet ik de jbpm gaan toevoegen in de standaard voeding?

Soms denk ik dit is een baby die te veel wil en geen tijd heeft voor het drinken, tandjes, sprongete? Ik weet het niet en hoop dat dit heel snel voorbij is want het is echt heel vervelend voeden zo.

Soms klem ik een arm tegen mij aan zodat die niet in de weg spartelt en de andere hou ik vast en dan gaat het soms wel, maar ook dan draait hij weg. Hij drinkt uiteindelijk voldoende per dag, maar ben er wel echt heel veel mee bezig. Hij is verder gewoon een vrolijke baby die speelt en goed slaapt.

Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn, heeft iemand tips voor mij?

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Misschien toch de JBPM weer toevoegen? Eens kijken wat dat doet? Hier was het in ieder geval een probleem zonder JBPM. Er ging weer vanalles naast, hij dronk weer enorm gulzig, verslikte zich steeds e.d.

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier hetzelfde, drinkt ook slecht.. Is de hele tijd aan het bewegen en met naar handjes aan krabbellen.
    Sprongetje en tandjes denk ik.
    Zolang ze genoeg binnen krijgen is het niet erg voor de kleine, wel vermoeiend voor jezelf!

Deel Deze Pagina