In verschillende kraam/babydozen zitten deze lodge doekjes.Verschillende knuffels heb ik mijn zoon aangeboden maar hij wil alleen maar dit doekje in bed.. Ik zoek er 1a2 bij voor als deze opgeknuft is. Wie heeft er nog eentje over??
heb er twee nooit gebruikt. Je mag ze zo hebben wil ze wel opsturen. pb je adres maar. Geen probleem.
Ik herinner me nog een oud bericht daar over, ik zal het met jullie delen, geen idee of het nog steeds zo is. Ik weet ook niet of het nog om het zelfde doekje gaat maar je weet maar nooit. Het ging om onderstaand doekje. Let op: bericht over sampledoekje Lodger In de Blije Doos heeft een sampledoekje van Lodger gezeten. Zoals op het aangehechte kaartje staat vermeld, is dit doekje ontwikkeld om u kennis te laten maken met de superzachte kwaliteit stoffen die Lodger gebruikt in haar producten. Recent is naar voren gekomen, dat wanneer er met enige kracht aan de randen van het doekje wordt getrokken, het doekje kan scheuren en kan gaan rafelen. Aangezien Lodger voor absolute veiligheid staat, wil Lodger via deze weg benadrukken dat dit sampledoekje NIET dient te worden gebruikt als knuffel- of speendoekje voor uw kind.
Of je moet er zelf even met een lockmachine bij langs naaien, dan is het probleem ook opgelost denk ik
Mocht er nog iemand zijn die zo'n doekje overheeft hou ik me ook aanbevolen! Wij zijn vanmiddag zijn speen incl doekje kwijtgeraakt!
Ik ben ruim voorzien van reserve doekjes...helemaal super!! Namens onze jongen, bedankt moeders.........
spinnie, volgens mij moet ik nog zo'n doekje hebben liggen, nooit gebruikt. als je me even een pb stuurt, dan zal ik even gaan zoeken...