Dat is eigenlijk een beetje onduidelijk. Ik krijg ze sinds ik me heb opgegeven voor al die babydozen en zo toen ik zwanger was. Hun kopen verschillende adressenbestanden op en als je daar tussen staat kun je geluk hebben dat je uitgekozen wordt maar je kan je niet specifiek ergens opgeven.
hi Arianne, even een vraagje, hoe vaak krijg jij die bonnen? ik heb ze vorig jaar een keer gehad (wel met de pamperbonnen) en pas geleden voor de tweede keer (helaas zonder de pamperbonnen). groeten? Simone
Hoi simone, ik krijg ze 4 maal per jaar elke keer rond de tijd van de kinderbijslag en tot nu toe met de pamperbonnen.
mijn moeder krijgt ze ook en zei heeft geen baby doos aan gevraagd haha. waarom ik ze krijg geen idee maar ben er bij mee. je kan het ook aanvragen op Lekker in het Leven moet je wel aanmelden!!
Ik ben nu zwanger van ons 2e kindje. Had bij de eerste volgens mij zo ongeveer alle babydozen aangevraagd en nu weer, maar heb nog nooit de bonnen gekregen.
ik heb me via lekkerinhetleven.nl opgegeven toen de laatste keer de bonnen uitgegeven werden.. het enige wat ik in me mail krijg is reclamerotzooi!!
Ik kreeg ze ook, tot we verhuisden.. M'n moeder kreeg ze 'vroeger' ook, maar nu niet meer.. Het idee er achter is volgens mij, je kennis te laten maken met A merken voor goedkoop hhhhm, vreemd zinnetje mar ik denk dat het wel begrepen wordt