Sinds een paar dagen is Julian helemaal verliefd op een tutdoekje van Lodger. Tijdens het in slaap vallen, sabbelt hij het kleddernat! Ik heb dus een reserve nodig, maar ik weet niet meer hoe ik er aan gekomen ben. Volgens mij zat het in een gratis babydoos. Wie o wie weet over welk doekje ik het hebt en weet in welke babydoos het zat? Dan kan gericht gaan zoeken naar een paar reserve-exemplaren. (Als je er toevallig 1 hebt liggen die niet in gebruik is, dan hou ik me natuurlijk ook aanbevolen ) Liefs Nala
Hoe ziet die eruit? Ik heb hier een doekje liggen van lodger maar of er een speen aankan? Als ik het doekje heb wat je zoek mag je het hebben hoor ik doe er niets mee aaron heeft er eentje van difrax aanhangen.
Ik heb er nog 2 liggen kan ik naar je toesturen maar kijk eerst even deze link: http://www.lodger.nl/nieuws/n/let_op_be ... je_lodger/
ik heb er 1, gekregen op de 9maandenbeurs laat maar weten als je hem wilt hebben hij is wel al gewassen, niet gebruikt
Die van de link heb ik inderdaad. Als je het doekje alsnog wilt hebben laat mij het dan maar weten dan stuur ik het naar je op.
Oh dat wist ik niet. Thanx! Dan ga ik iets anders voor hem zoeken om mee te knuffelen. Het moet wel veilig zijn natuurlijk! Zo zie je maar weer dat het altijd goed is om hier een vraag te stellen
Ik heb er een paar liggen gekregen van iemand, ze zaten inderdaad in de blije doos van prenatal, wit met allemaal rondjes, maar ik lees op de site dat ze niet veilig zijn. Heb overigens nooit begrepen wat je ermee kan doen. Moet ik de speen eraan hangen ofzo??
.....waarom zijn die niet veilig?? *rent nu heel snel naar boven om hem weg te halen uit zijn bedje...*
Ze zouden kapot kunnen gaan. Ze zijn eigenlijk ook niet bedoeld als tutdoekje maar om je kennis te laten maken met de zachte stof van Lodger.Maar over het niet veilig zijn gaat over de groene doekjes met witte stippen. De nieuwere doekjes die met blauw en roze zijn wel veilig. Al vind ik ze zelf best harig als tutdoekje, maar omdat ze zoveel verhalen hebben gehoord dat kinderen ze fijn vinden hebben ze het doekje verbeterd.
Wij hebben er geen speen aan zitten, maar dat zal ongetwijfeld kunnen. Julian vind het gewoon heerlijk om op te sabbelen. Hij stopt alles in zijn mond op het moment en hij valt lekker in slaap met dat doekje. Het lijkt mij ook niet zo lekker op dat pluizige spul te sabbelen, maar goed, ik dan ook geen baby . Ik heb het witte doekje met stippen. Er zit in het midden een soort handvatje aan. Die is dus wel veilig?